duminică, 27 martie 2011

Aura Urziceanu, alta suparata pe Romania

     Din Click e luata si stirea asta. Daca aveti rabdare sa cititi, bine, daca nu, rezumat: cucoana s-a suparat pentru ca cineva ii modifica profilul ei de pe Wikipedia, "acuzand-o" ca ar fi tiganca, si s-a suparat si pentru ca primeste comentarii anonime pe FB si pe blogul personal, care de care mai veninoase.
     Dupa mine, ar trebui sa zica bogdaproste pentru ca o mai baga cineva in seama, apoi comentarii d-astea cretine primeste toata lumea care detine pagini publice pe internet. Asta-i riscul: nu toata lumea te place, nu toata lumea te aproba, si toata lumea e libera sa-si spuna parerea, buna, proasta, pertinenta sau nu. E o prostie sa te superi pe un idiot, sau pe un dezaxat. In fine... daca atat o duce mintea, atata scoate.
     Pe ea o deranjeaza foarte tare "acuzatia" ca ar fi de etnie rroma, tiganca. N-am chef sa starnesc polemici pe tema tiganilor, mare fan nu sunt, dar cucoana e vadit rasista: daca nu ar considera termenul "tigan" ca fiind o insulta grava, n-ar mai sari asa de dos in sus... Si daca ar fi tiganca, ce? In fine... Mie imi lezeaza grav retina orice aparitie a ei, rosie din cap pana in picioare. Poze cu mutra ei nu mai pun, pentru ca n-am chef sa va lezez si voua retina.
     Ia uite ce am gasit pe un blog, nu stiu al cui o fi:
Here is a vocalized song from 1974 by beautiful Romania's greatest singer, Aura Urziceanu.

    Nu, zau? OK.
    Suntem anuntati ca blogul ei se inchide "la cererea artistei". Foarte bine faci, tanti, ramai acolo in America, cu rosul tau turbat, cu tot, si tu, si vedeta internationala Carmen Harra, alta suparata (vrea si asta statuie pentru ca a trecut pe la Casa Alba si i-a ghicit in palma lu'  Bush, si cui dracu' i-o mai fin indrugat balarii), si toate cucoanele mult prea dive pentru Romania, care, cum nu le convine ceva, ne ameninta ca pleaca si uita ca existam. Da' plecati, fetele mosului odata, si macar tineti-va de cuvant si nu mai reveniti ("de dragul fanilor"), pentru ca nici voi nu sunteti cu mult mai breze decat cei care va insulta (ma rog, nu va fac statuie) atunci cand emiteti cugetari ca romanii sunt asa si pe dincolo si Romania pute. Voi unde dracu' v-ati nascut, in Monaco, din parinti aristocrati, sau din tarani romani? Mai bine lipsa!

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. În urma comentariului am primit o înjurătură zdravănă... ceva legat de mama (săraca, a murit cînd eu aveam doar 14 ani). Culmea, mesajul era semnat Radu Musetescu, reprezentantul Fundatiei Culturale „Aura Urziceanu” ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare foarte rau! Pacat doar ca sunt oameni pe care mintea nu-i ajuta sa pastreze decenta si daca-s nemultumiti de ceva sa dea o replica inteligenta. Inseamna ca e posibil sa fi fost aceeasi persoana cu cea care mi-a trimis si mie niste "felicitari" la fel de violent colorate in urma articolului, dar pe care am ales la le ignor si nici nu le-am publicat... Nu cred sa fie totusi chiar reprezentatul cu pricina, nu cred ca i-ar permite statutul sa lanseze insulte de genul asta, dar cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine stie? Parea destul de ofticat ca i s-a luat painea de la gura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am vazut in ultima jumatate de an ca toate blogurile pe care le mai citesc au avut partea lor de sariti de pe fix... Cred ca sunt si multi d-astia care n-au ce face decat sa caute scandal, sau sa-l starneasca daca nu e, pentru ca nu-i retine nimeni sa-si caute de drum, dar vor ei, musai, sa se impiedice de cate cineva.

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate, nu dau doi bani pe ele, nu le citesc: nu va obositi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...