miercuri, 16 mai 2012

Job interview

     Dupa o suta de mii de ani, am depus un CV la o firma care vinde haine. Barbatesti... Am fost chemata la un interviu. Deci... mai mult ca sigur ca o sa ma intrebe de ce dupa ce timp de o suta de mii de ani am avut numai joburi de birou (hartogaraie, PR, HR, back office, support, secretariat, office management, executive bla, bla), vreau sa schimb macazu'. Ce dracului le zic eu alora? Caci nu vreau sa par disperata (desi cam sunt). Si daca ma intreaba ce pusca mea ma recomanda pe mine pentru jobul de consilier (care sigur ca n-am idee ce presupune treaba asta, dar pot incerca sa-mi imaginez), ce le zic?
     Un atu as avea: am dat peste toti nebunii, dezaxatii, cretinii, infumuratii etc, etc, si-am scapat vie, n-am facut firma de kko, desi s-ar fi putut face si singura, fara sa contribui si eu, n-am facut nici crize de nervi)...

PS: As avea nevoie de sugestii utile repejor... de exemplu, chiar si acum :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate, nu dau doi bani pe ele, nu le citesc: nu va obositi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...