joi, 14 martie 2013

Harra revine

     Obisnuiam candva sa cumpar ziare [pe vremea cand mai gaseai ceva interesant de citit prin ziare]. M-am dezvatat, mai frunzaresc ziarele online, mai citesc o carte... De vreo juma' de an mi-am schimbat ruta si merg cu metroul. Stiti ca am ramas in loc saptamana trecuta minunandu-ma de coada care se formeaza in statia de metrou, acolo unde soseste ziarul Ring? O multime de oameni facuse roata in jurul locului in care se depoziteaza ziarele inainte de-a fi distribuite.
Coada cam ca la puii "de Avicola", sau ca la arahide in vremuri... nu de multa vreme apuse. Initial nu mi-am dat seama ce naiba asteapta aia acolo, ma gandeam ca iar o fi vreo prezentare, ceva, dar cum fenomenul s-a repetat, m-am dumirit intre timp: stateau la coada la ziarul moca... OMG!
     In fine, si eu mai iau ziar d-asta uneori, si azi a fost una din acele zile in care am primit si eu un ziar. Citesc uneori coloana Almasancei. Nu e articolas in care sa nu foloseasca "copios"... Trec peste si ajung la Carmen Harra care a remarcat asemanarea izbitoare dintre fiul Madalinei Manole si primul ei sot, Serban Georgescu. Ori am eu orbul gainilor, ori madam Harra, dar mie mi se pare ca seamana foarte bine cu Petru Mircea... "Clarviziunea" ei are nevoie de ochelari.

Un comentariu:

  1. =)) eu am vazut oameni care luau un brat de ziare gratuite, doar asa, ca sunt gratis. Pentru ce,n-am inteles.
    cred ca sunt sechelele ramase de la cozile din comunism.

    cat despre Harra, mai bine ma abtin ;))

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate, nu dau doi bani pe ele, nu le citesc: nu va obositi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...