miercuri, 11 decembrie 2013

Ha? Gâgă era un geniu...

Deci... iacata:
- citii pe undeva ca o diva de pe la noi ar fi spus ca si-a pus silicoane pentru ca altfel nu putea sa poarte rochii cu spatele gol, visul ei dintotdeauna, si acu', de can' cu silicoanele visul ei a devenit realitate.  Se prea poate, doar ca eu am vazut-o cu  decolteul pe partea gresita: i se vedea buricul, nu noada. Sau si-a pus silicoanele pe "fata" gresita? Tot nu inteleg cu ce-o incurca "platfusul" sa umble cu omoplatii goi...

- autori de citate... - ?! bun asa...
- daca-i ora, este douasprezece, douaspe, daca-i vorba de un bou, e al doispelea, daca-s mai mult de 11 cu 1, atunci sunt doispe... deci, nu, nu ne vedem la ora doispe;
- "sunt Chanel, luate de la Monaco..." ne anunta (click pe link, ca nu-i publicitate) diva. "sa stii ca suntem doua in tara asta, care avem aceste cizme". Nu, nu le imprumuta intre ele, nici de despartit nu le-au despartit, sa stea la una stanga, la ailalta dreapta. Ne lamureste: "după ce le-a văzut la mine, Loredana m-a rugat frumos să îi cumpăr și ei. Și cu lupte, crede-mă, pentru că mi-e foarte dragă Loredana și așa de rar m-a rugat ceva, încât ai cuvântul meu de onoare că nu exagerez: cu lupte m-am dus și le-am luat, pentru că erau pe waiting (așteptare). Toată lumea le voia pe acestea, au fost cele mai frumoase din colecție. M-am dus și m-am rugat de oamenii aceia de cred că au crezut că sunt nebună. Și până la urmă le-am luat și am făcut-o fericită și pe Loredana”. Nu se poate! (spus cum zice Radu Banciu) Si daca te duci pana acolo, adu' si mie un cartus de Kent, niste ciunga si... si un sprei.
- cu gaina, fara gaina, cu pisica, fara pisica, dar sigur cu un stol de "pasarici": nimeni alta decat... nu-i zicem numele, din motive lesne de 'nteles: sa micsoreze handicapul dintre ea si [multi] altii cu preocupari similare [gen critica de moda], aparitia misterioasa s-a inscris la facultate de profil, de unde tragem de concluzie ca [facultatea] chiar era pentru ea un motiv de frustrare, mai ales ca  cei cu state vechi in bransa nu uitau sa-i aminteasca, printre altele si de hiba asta. Cu facultate, fara facultate, de undeva a aflat ca putina publicitate nu strica nimanui, asa ca face si ea taraboi pe unde poate si are loc. Penibila... Fashion editor, critic... acu' si cu studii [in curs] si o bogata experienta in spate [aceea prilejuita de insotirea cu unul direct implicat].
- Bianca [lista e deschisa si plina de buzate subnutrite mai mult sau mai putin blonde] devenita creatoare de moda - aici nu stiu care-i adevarul, si anume daca ea, singurica, s-a intitulat "creatoare", ori au ajutat-o "ziaristii", si nu inteleg de ce musai tre' sa ai o titulatura umflata mult... Ce, atelier de croitorie nu suna bine, tre' sa-i zica musai "casa de moda"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate, nu dau doi bani pe ele, nu le citesc: nu va obositi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...