duminică, 26 august 2012

Nu conteaza, Jean boxeaza

     La mitingeli am fost - pe vremea cand credeam ca o mare de oameni care-si spune deschis, fara frica, nemultumirile, va fi ascultata (trebuie, sunt multi, spun pe fata, nu se dau pe dupa deget, nu mai trage nimeni in ei, nu le mai baga nimeni pumnul in gura), si pe vremea cand credeam ca cei de la "putere" au sentimente, scrupule, rusine, s-au urcat acolo pentru binele nostru, al poporului. Ce naiva!
     La vot am fost de fiecare data- pe vremea cand credeam ca este un drept al meu si al oricarui individ.

     Mitingelile de protest nu mai inseamna nimic, la fel cum votul este doar o formalitate. Poti iesi pe strada sa spui ceva si cu asta ramai: cu timp pierdut. Bine, e posibil sa te trezesti si cu o amenda, dosar penal, alte astea. Sigur, am dat jos comunistii, avem libertate de exprimare, democratie, Pepsi, hamburgeri, kebap, blugi, fashion, treduri, farduri, video e demodat, avem alte chestii mai misto, playboy, FHM, bosorogi care balosesc pe cururi si tate din tabloide, ziua, in amiaza mare, in fata noastra, granite deschise. N-avem ploaie, vreme buna, desi nu de ploaie ar trebui sa depindem, ori de Sf. Ilie, ori de Seful Al Mare, dar, asta-i, oricat ne-am spala, incalta, intoli, tot aia de acu' douaj' de ani suntem, la fel de...

     Niste oameni, printre care si eu, am votat la referendum. Nu conteaza ce am votat, important e ca in final deranjul nostru a fost inutil, toate aceste voturi nu inseamna nimic, unii au decis ca referendumul este nul.

     Unii la tv se intreaba de ce nu iese presedintele intangibil sa spuna ceva. Ce sa spuna? Tuturor un calduros "bai, gaozarilor, ce ati crezut"? Si tacerea e un raspuns, omul e obosit dupa un party, reuniunea de nu stiu cati ani de la absolvirea facultatii, in cateva zile se marita fiica-sa cea mica. Cineva tre' sa mearga dupa apa plata si niste baterii de vin...

     Guvernul lui Peste de rasculati nu face nimic, se plimba si astia pe la tocsouri sa mai dea cu un rahat in Basescu. Nu s-or fi plictisit, nu s-au lamurit ca-l doare p-ala fix la doi metri in spate si nici macar? Mnoh, las' ca traim bine de cativa ani, din "importuri". Alimente de la noi se plimba frumos p-afara, apoi se intoarc cu un pret nitel mai saltat... Platim ca prostii asigurari de sanatate, si o data la o suta de ani cand te deplasezi la doctor, auzi "ne pare rau, am depasit plafonul". Bine, dar eu banii i-am dat... De fapt, nici nu i-am dat, mi s-au luat. Inca o data ramai pe dinafara, fluieri a paguba si ai, n-ai, mai dai din buzunar.
     Asta se intampla cand pitipoancele sunt in vacanta, tre' sa umple si ei emisiile cu ceva... in vreme ce pentru unii dintre noi sperantele de "mai bine" nu prea mai exista. Un job mai bun? Te lupti sa-l patrezi pe actualul...Eu, pensie? Mi se pare o gluma buna, nu indraznesc sa ma vad mai departe de maine.

     Priviti la televizor, n-aveti decat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...