joi, 2 septembrie 2010

Brancu & Turcu, Brancu & Brancu sau Turcu & ceva, sau "WTF", sau "who cares"?

     Ori m-a prostit criza, ori sunt ruptă de realitate… ori n-am audienţele sub nas  -nici nu ar trebui să stea sub nasul meu, pentru că sunt telespectator- sau targetul emisiunii. Să mor dacă pot să pricep cum face Brancu & nevasta audienţă. Ei ar trebui sa se completeze, adică sterilitatea lui intelectuală să fie compensată de etalarea fără sec a sânilor ei supradimensionaţi, dar ori sânii ei nu sunt atat de zglobii, ori el suferă prea tare de constipaţie intelectuală. Asta una. A doua ar fi că nu înţeleg problema numelui de familie: de ce ea e “Turcu” şi el e”Brancu”? Dacă “Turcu” era un soi de “Rosetti”, înţelegeam pe undeva necesitatea continutăţii, dar “Oana Turcu” e un anybody până la “ Cristi Brancu”, iar după Brancu (care avea o oarecare notorietate), a rămas aceeaşi anybody “Oana Turcu” crescută pe lângă un oarecare Brancu, un soi de simbioză în care parazitul alimentează… vâscul [cu curul mare şi ţâţele cel puţin la fel de mari precum curul]…
     Whatever… nu se discută gusturile, dar ea prea aduce a actriţă blazată de film erotic de serie” ţ”, o tanti pe a cărei mină se ghiceşte o vârsta puţin mai înaintată decât cea pe care bănuieşti că o are: eu i-aş da treizeci şi ceva, dar parcă nu mă îndur, aş mai pune ceva... Poate o dezavantajează machiajul, luminile din studio, sau poate că nu, pentru că şi în pozele din vacanţele doamnei, are aceeaşi faţă. Alta n-o avea...
     Tanti asta cică reprezintă nu ştiu ce firmă producătoare de smacuri, sau e unic importator, drept care promovează produsele respective de câte ori are ocazia, iar dacă n-are ocazia, o scoate ea cumva pe ocazie din pălărie.

     Mă gândeam că şi Tatoaica era cu Oriflame, dar nu m-am gândit nicio secundă că Tatoaica îngroapă Oriflame pentru că nu mai arată ca o zână (nici nu se compară Tatoiu cu Turcu, nu se poate, dar aminteam doar aşa, în treacăt), doar că MT avea alt mod de-a promova produsele companiei, compania, în vreme ce laptăria ambulantă face economie la capitolul PR (sau are o prea bună imagine despre sine), aşa că foloseşte mutra proprie. De sub trei kile de tencuială cu greu se poate observa ce efect miraculos are smacul de tonifiere, hidratare, antirid etc, în cel mai bun caz, la un prim-plan cu zâna, observi porii prea dilataţi (cauzele pot fi multiple, de la îmbătrânirea naturală a pielii, până la deshidratare). În nici un caz nu spun că produsele sunt de slabă calitate, nici măcar nu le-am încercat, da’ când o văd pe madame Turcu, nici că-mi vine să dau o căruţă de bani pe produsele alea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...