sâmbătă, 9 martie 2013

Sampoane pentru par Balea


     Daca tot am DM la doi pasi de casa, am dat iama si-n sampoanele lor pentru podoaba... capilara. Am testat vreo patru tipuri (mi-a luat ceva vreme).
     Cateva dintre produsele din DM au un mare neajuns: n-au atasata o eticheta in limba romana. Daca la ingrediente ma descurc, la intructiuni, atentionari, recomandari... deloc. Nu cunosc limba germana, ma straduiesc, dar nici nu vreau sa cumpar un produs si sa aflu acasa ca nu e bun pentru mine. In fine, sampoanele astea nu costa mai mult de 6-7 lei (5 si ceva), nu-s produse de lux, dar tot nu-i ok sa nu ataseze si traducerea pe recipient, si daca nu ma inseala memoria, exista si o lege care obliga producatorii/ importatorii sa faca treaba asta... Au in schimb niste etichete la raft, in dreptul produsului, destul de vagi: sampon Balea pentru stralucire/ volum/ par vopsit bla bla, si dupa astea m-am ghidat si eu atunci cand am ales diverse produse.

     Samponul pentru volum - cu extract de lotus si coaja de portocala: m-am impacat bine cu el, la parul meu lipsit de volum a functionat (a dat "volum). Doua zile de pufosenie (ziua "spalatului" si a doua zi), dar imi lasa parul lipsit de stralucire, cu aspect foarte obosit, de parca parul meu ar fi deteriorat.

Samponul cu zmeura &Samponul cu iasomie si cirese
     Samponul pentru volum si stralucire cu iasomie si cirese - din ce-am priceput eu, este exact pentru par d-asta pisicos, subtire, lipsit de volum, rar. Zic ei pe eticheta ca are si "lift-up effekt". A fost ok, miroase delicios, lasa parul curat, scartaie, usor de pieptanat, si, surprinzator, chiar da volum unui par ca al meu... Pe asta cred ca l-as mai cumpara. Bineinteles ca n-are eticheta in limba romana, nici asta pe care l-am luat, nici celelalte produse similare de la raft. Am jupuit eticheta de pe spatele flaconului, erau doua boabe in romana, dar neinteresant: zicea doar ca produsul este fabricat in Germania, e testat dermatologic si atat.

     Samponul Balea Med cu pH 5,5 si provitamina B5 - m-a incantat foarte mult ideea unui sampon atat de "neutru", dar nu mi se potriveste deloc... La prima folosire a fost ok, de la doua am zis ca trebuie sa-i mai dau o sansa, poate chiar inca doua, cred ca l-am folosit la vreo sase, sapte spalari, dupa care am renuntat la el din motive de matreata si mancarimi ingrozitoare. Ultima data cand l-am folosit asa imi venea sa ma scarpin cu o perie de sarma care sa-mi ostoiasca mancarimile...

Samponul cu cofeina
      Samponul profesional cu cofeina, biotina si extract de rodie - are rost sa spun ca m-a incantat nespus pretul si ce promite sa faca (sigur, cu niste rezerve), 7 lei si ceva 250 ml? M-am distrat cu eticheta in limba romana de unde afli ca impiedica si caderea ereditara a parului. Ma rog, ideea e ca nu imi mai cadea atat de mult par la spalat, nu mai naparleam ca o persana cand isi schimba blana. Sunt tentata sa cumpar si al treilea flacon, dar parca as incerca si altceva, nu sunt extraordinar de multumita de efectele secundare (mancarimi ingrozitoare de scalp de ma facu sa ma caut de paduchi), a doua zi parul isi pierde stralucirea. Ei zic ca are si nush ce complex de netezire a parului, "efect antistatic impotriva firelor rebele", ceea ce nu-i departe de adevar.

     Am uitat de Samponul pentru uz zilnic (cu zmeura)  - potrivit pentru toate tipurile de par, folosire zilnica. Sigur ca are un miros delicat de zmeura, in nici un caz mirosul naturel al fructelor mentionate pe eticheta, n-are silicon... Mie imi place: curata foarte bine parul, care par ramane cu un luciu foarte frumos in urma utilizarii acestui sampon. Am cumparat trei flacoane (nu ma intrebati de ce, fac treaba asta uneori, adica ceea ce se numeste "stoc" sau "provizii"). Sincer, nu-mi pare rau, pentru ca il folosesc la o a doua samponare, pe lungimea firului de par, dupa samponul cu cofeina (despre care am uitat sa spun ca lasa parul nu tocmai stralucind, as spune chiar tern... târn), iar efectele sunt grozave: nu mai pierd frumoasele cosite, care cosite stralucesc de la soare te poti uita, dar la mine, ba (exagerez, desigur, dar sunt multumita de combinatie).

     Am mai  incercat si Samponul Anticadere de la Gerovital, impreuna cu serul anticadere la care nici nu ma gandesc sa ma intorc - m-am ales cu mancarimi ingrozitoare, scalpul uscat imediat dupa spalare apoi gras si parul imbacsit, tern, lipsit de stralucire, plus matreata... Intre asta de la Gerovital si cel Balea cu cofeina, l-as alege pe cel de la Balea. Ma gandeam ca poate nu stiu eu sa samponez si sa spal parul corect. Inutil, nu-l mai iau.
     Acu', eu nu-s adepta spalatului zilnic al parului, nu folosesc produse de styling, folosesc ocazional placa pentru par, idem foehnul, parul meu nu are necesitati deosebite (cel putin asa cred eu), e destul de rar din nastere, firul subtire, drept, dar sanatos, lucios si fix asa as vrea sa il mentin, scalpul curat. Nu l-am mai vopsit de cativa ani dupa ce-am experimentat pe el diverse culori, tunsori. Acu' e lung, drept, are un luciu frumos si atat. Ah, si sta lipit de cap :D

9 comentarii:

  1. Samponul pentru volum si stralucire cu iasomie si cirese - asta care e, ce ambalaj are? Eu vreau unul de la Balea pt volum si e in tub cu ceva albastru-turcoaz pe el, asta e?

    cel cu cofeina chiar azi l-am observat prima data in DM, si ala ma tenteaza, am vazut ca scrie pe el ca "da densitate parului" si parca ceva cu volum, ti se pare ca facea chestia asta? Adica eu fug de sampoanele care lipesc parul de cap...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ aura - nu lipeste parul de cap [in cazul meu], dar ii da un aspect mat, parca ar fi prafuit. Pun poze pentru cele pe care inca le mai am :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow, multumesc mult, nici nu le-am remarcat in DM pe cele cu fructe, trebuie sa ma uit mai atent

      Ștergere
  3. În coltul dreapta jos, pe spatele sticlei de şampon este o săgeata. Tragi în sus şi pe verso găseşti instrucţiuni în lb română :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar sa-mi samponez parul cred ca stiu cum se face, ma interesa mai mult partea cu ce stie sa faca pentru par ;)

      Ștergere
  4. Mie mi se pare chiar foarte bun samponul Anticadere de la Gerovital. Lasa parul foarte curat, fara sa-l usuce si miroase tare placut. Nu stiu cum te-ai spalat tu de ti-a lasat parul asa, dar e un sampon foarte bun :)

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i potrivit pentru mine. M-am impacat foarte bine cu alte produse Farmec (masca anti-age, lotiunea cu petroleum), dar cu acest sampon nu prea, spre deloc, asta a fost reactia scalpului meu. Initial mi-a placut, a fost ok, pe parcurs am observat ce-am descris mai sus. Tie iti lasa parul foarte curat si fara sa-l usuce, mie imi usca foarte tare pielea, de unde si efectele cu pricina...

      Ștergere
  5. Eu n-am incercat decat samponul cu cofeina si am observat 2 lucruri: imi usuca foarte rau parul si ma mananca foarte rau scalpul foarte rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai incerc alta data, oricat de tentant ar fi. Si acum trag ponoasele "incercarilor" cu sampoanele Balea...

      Ștergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...