marți, 19 octombrie 2010

Simona Sensual - panseuri

De Cancan citată, gândită (?!) şi rostită de Simona Senzual: "Uneori bărbaţii sunt mai javre decât câinii. Un bărbat ar trebui să mă accepte aşa cum sunt eu libertină să fie imun la tot ce aude în presă."

     Întâi că Simona nu prea ştie să vorbeşte bine (ne-a convins şi cu alte ocazii), doi, orice prost o acceptă aşa, libertină, cum se prezintă, se face el însuşi de mama şi tata lu’ cacao. Dacă chiar ea a scos dropia asta pe guriţa ei -e prea mare prostia ca să putem spune “porumbelul”- taman ce a spus în gura mare că-i o femeie uşoară, deşi din unele imagini reiese că a mai pus ceva, pe ici, pe colo, dar chiar şi aşa, tot uşoară este.
     La câte duduiţe am văzut pe la teveu că se declară mândre de firea lor libertină, mă gândeam că după ce s-au schimbat nişte norme ortografice, s-o fi schimbat şi înţelesul unor cuvinte, şi nu mai sunt eu la curent, şi când colo, ce să vezi: în dicţionarul meu (e cam vechi, de prin ’80), dar şi într-unul mai recent, consultat într-o librărie, "libertin" înseamnă tot depravat, desfrânat, destrăbălat, dezmăţat, imoral, neruşinat, pervertit, stricat, vicios. Deci, fără să fiu răutăcioasă, pot spune despre SS că ori e ignorantă (deşi aş fi putut spune proastă, incultă şamd), ori e curvă. Parafrazând: uneori Simona Sensual pare mult, mult mai deşteaptă decât este. Sau: uneori Simona Sensual este mult, mult mai proastă decât pare. Liberală sigur nu e.

Delectaţi-vă cu articolele lui Radu Buzăianu, din OK!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...