luni, 21 martie 2011

Botezatu rerereresurrected...

Citeam pe undeva ca orice vedeta care se respecta, din cand in cand mai face cate o pauza strategica la capitolul "aparitii publice". Unii s-au plictisit teribil de Botezatu si nemaisuportand smiorcaiala lui eterna pe o voce tremurata (serios: omul asta n-are voce pentru tv, cand gajait, cand smiorcait, cand firav, vorbeste in barba, mormaie), incompatibila cu imaginile pe care si le creeaza (ba playbou mai frumos ca Fat-Frumos, sensibilor, poetic, ba creator de moda super talentat, inspirat, daruit, ba profesionist dur, pretentios, cu standarde foarte inalte) s-au apucat de scotocit. Si scotocind ei direct la sursa, n-au gasit dovezi care sa sprijine "legenda" pe care divul a tesut-o, cum ca ar fi fost ucenicul (chiar favorit) al lui Versace. Intai ca a aparut o neconcordanta intre denumirea reala a institutiei din Milano si denumirea mentionata de Smiorcaitu', si apoi, nu s-a gasit nimic despre multipremiata tanara speranta a modei romanesti in registrele institutiei respective...

Botezatu zice "E o publicaţie care mă denigrează în mod constant de aproximativ un an. Nu văd rostul acestor denigrări. Pentru mine vorbesc prezentările de modă pe care le am în toată lumea, premiile în modă şi chiar afacerea mea de succes, pe care le pot demonstra oricui şi oricând. Eu mă laud doar cu ceea ce pot demonstra. Dacă vor continua să mă denigreze fără scop, eu nefiind pe target-ul lor, voi lua şi alte măsuri."
Raspunsul sau face parte din ciclul "si eu am un frate si mai mare care il bate pe al tau". Nici nu era voba despre afacerile lui, premiile din moda, cate tari a vizitat, si pe ce bude s-a odihnit poponeata lui, ci despre scoala pe care, pana una alta, doar pretinde ca a urmat-o. Scoate diploma!
Si acum, din Libertatea:  „Îl ştiu pe băiatul lui Gaddafi de cinci ani"
Cătălin a povestit că au fost numeroase ocaziile în care Saif Gaddafi (foto dreapta) a participat la prezentările lui de modă din occident. "Ne-am întâlnit la diverse evenimente la Cannes, la Saint Tropez, Monte Carlo", spune Bote, adăugând că, spre deosebire de România, astfel de evenimente mondene sunt privite în străinătate ca un excelent prilej pentru a încheia o afacere bună și nu "un prilej de circ".
Uite si la pacaliciul asta, cum reuseste el intr-o fraza scurta, sa se laude singur de x ori: unde s-a plimbat, cu cine s-a batut pe burta, deci el e cineva, dom'le, ca daca nu era, nu ajungea acolo si nici nu-l bagau aia in seama... se baga el singur. OK, bine, ma plictiseste ingrozitor...
Eu zic ca Botezatu este o spoiala pe nimic.

Un comentariu:

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...