luni, 25 iulie 2011

Una pe zi

     Din păcate, Amy Winehouse a dat colţu’ (un final previzibil, tragic, trist, bla, bla)… Purtătoarea unui nume parcă predestinat… În fine, muzică foarte bună, tinereţe zbuciumată, păcat că n-a apucat să scoată mai mult de două albume, de o să mă plictisesc tot restul vieţii mele ascultând doar atât…  Probabil că nici nu avea ce să dea mai mult, asta a fost… Well, mai sunt şi alţi artişti.

     “Una pe zi” de astăzi este Emerald Caro (după mine s-ar încadra foarte bine şi la “Femei si curbe”, dar ca să nu mai dau dintr-una în alta, îmi stă în obicei să încep cu două rânduri şi să sfârşesc după o nuvelă şi tot să nu mi se pară de ajuns, mă rezum la un cântecel şi ajunge pentru astăzi).

PS: O să mă urăşti pentru asta, dar...
LA MULŢI ANI! Să rămâi mereu la fel de tânar, plin de viaţă, acelaşi soţ extraordinar şi tată fantastic!


Un comentariu:

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...