duminică, 22 iulie 2012

Ce-o sa fie o sa fie

 Nae Lazarescu si Vasile Muraru-Ce-o sa fie?
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse
     Tre’ sa imi dau si eu cu parerea, zilele astea am vazut ca se poarta. Nu, nu, nu: chiar nu pot face opinie separata!
     Cu niste ani in urma, intr-un acces de sinceritate ori de gogomanie, n-as putea spune précis, dar avand in vedere personajul in cauza, chiar e greu de ghicit motivul, sau poate ca nici nu-i trebuie un motiv, face si el ca iepurasul din banc: curata pusca si spune prostii.
     Unii zic ca ar putea fi de vina si o suta, doua, n+1 de ceva cu multe grade, dar cum n-am stat langa nasul lui, alte dovezi nu exista, momentan consider ca este doar o simpla speculatie, desi, o vorba din batrani zice ca nu iese fum fara foc. Eh… Revenind la accesul de sinceritate: personajul cu pricina spunea cu niste ani in urma ca, uite, cum multa carte n-are, si a ajuns presedinte de stat. Ca o paranteza, nu mai departe de anul trecut ne invita pe toti sa ne luam talpasita daca nu ne convine situatia cacanie de pe meleagurile natale, si-i invita sa se care in mod special p-astia cu ceva studii… Ce sa mai, niste fitosi, care dup ace-au facut facultati, mai si privesc cu aere superioare p-astia de n-au. Nu mai stiu eu Constitutia pe de rost, dar parca tot nu-mi amintesc sa fie p-acolo vreun articol care sa faca referire la un coeficient de inteligenta, ori un grad de cultura care sa caracterizeze un candidat la presedentie potential presedinte. Parca sa zic ca vag imi amintesc ceva legat de varsta catindatului, cazierul lui judiciar curat ca lacrima, si ceva gen sa aiba toti boii in ograda, sa nu fie dus cu sorcova… Ultima conditie cred ca este de fapt obligatorie sa fie pe dos, cel putin dupa ce-am vazut in anii din urma… Avand in vedere cine a candidat in trecut pe langa veteranii-eternii-obisnuitii catindati, io tind sa cred ca tupeul este o conditie sine qua non. La fel prostia cronica si alte cateva calitati d-astea esentiale, da’, ma rog, asta-i parerea mea…
     Ok, revenind, Ponta, care-i prim-ministru in zilele noastre, are chiar si un doctorat cu care nu ezita sa se laude in CV. Prea putin conteaza ca-i pus sub semnul intrebarii, da’ na, are omu’ doctorat, e doctor in ceva.  Habar n-am daca si Basescu are vreun doctorat, macar asa din orgoliu, ceva gen “uite, bai, gaozarule, am luat premiul intai din coada, da’ am doctorat, bai, rahatule, ca si tine, care ai avut zece pe linie”. Sigur, “gaozarule” se adreseaza oricui, nu in mod special lui Ponta…
     Ok… Deci Ponta, simtindu-se el foarte bazat (as spune coios, dar am mai fost taxata in trecut pentru limbaj d-asta neliterar, asa ca n-o sa spun), cu Fata-de-burta-de- peste-cu-ochi-beliti de-a dreapta, si cu spatele asigurat de antenozauri (fara de care nu ar fi castigat ei teren atat de rapid, puteau sa stea si-n cap, puteau sa faca si striptiz, Ponta putea sa-si lase plete, iar Antonescu putea sa se rada-n cap,si tot nu le iesea pasienta) a sarit la beregata marinarului. Pe moment i-au dat aliatii cu flit, da’ uite ca Marinelu’ plange la ma-sa adoptiva, UE (nu pot sa nu ma gandesc la ala ranga de beat de a aparut el si la Carcotasi cu m…ue, el zicea si el radea, mai ales dupa cat luase la bord cred ca era in stare sa rada si daca-i ziceai ca a fugit nevasta-sa cu postasul) si scormoneste prin arhive dupa teze plagiate si alte chestii care sa-I pateze pe curajosi.
      Aci Basescu are o fata de zici ca chiar regreta ca a “scufundat” flota, aci Ponta are o fata de zici ca l-a tras tacsu de urechi, smerit si spasit, serios ca la plata impozitului pe venit. E penibil jocul asta de-a “ti-arat eu tie”. Maine-poimaine vine referendumul peste noi si asta se iau de urechi pe un’ se intalnesc, iar daca nu se intalnesc feis tu feis in real life, se bat in mesaje pe tweeter, feisbuc, conferinte de presa si alte declaratii publice. Bine, si eu zic sa-l dam jos, dar n-am auzit nimic despre ce va fi dupa. Logic: o sa fie alegeri. Pe cine vom alege, iar nu mai conteaza, vom vedea la momentul respectiv, dar n-am auzit planuri, ceva coerent de la gasca curajosilor, s-au oprit la "mergeti la vot". Ei au starnit razmerita, ei vor sa-l dam jos pe Marinel, de unde trag de concluzie ca ei au si un candidat pe teava. Pana aici e ok, da’ ce-o sa ne facem cu criza si cu rahatul asta in care ne vom scufunda in cele din urma? Un plan, ceva? Nu i-am auzit inca…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...