sâmbătă, 23 februarie 2013

Eurovision 2013 (va urma [?])

     "Oh, babe, I have no place to go" - yeah, right: jalnic!!! Asta daca s-ar putea numi lalaiala asta lesinata "cantec". Ei sunt jalnici. Niste adolescenti in plina criza specifica varstei si-au suparat parintii. Aia [parintii], comunisti, i-au exilat pe presul de la usa... Au fumat in grup tigari homemade din matase de porumb. M-am uitat la prestatia astora si m-am oripilat la maxim. Bine, adevarat ca Eurovizuina nu prea mai e ce-a fost, dar zau, pe cuvantul meu de pioner, ca se prezinta toti tupeistii.
Stiam eu ca nu trebuia sa ma uit, dar pentru ca avusei o zi de relaxare (de fapt, am febra musculara, ma dor toate ciolanele si literalmente nu prea mai sunt in stare sa fac nimic), am frecat netul sa aflu si eu cine participa la preselectii anul acesta... Mi-a mai indulcit starea de spirit o salata de varza noua cu ulei de masline, un strop de otet, sare & piper, insotita de un piept de pui la gratar (sare, piper, oregano) si niste rondele, cartofi si morcovi, aburiti, peste care am trantit o feliuta subtirica de unt, patrunjel prospat si... niste zeama de lamaie. Asa, bun, revin la amaratii astia: au debutat cu o miscare scenica spectaculoasa, tropiatul pe loc, de zici ca i-a trecut simultam si concomitent un pisu de emotie si nu voiau sa-i dea drumul pe un crac, indiferent pe care... Jalnic, patetic... Adunatura de mate lesinate de foame. Am inghitit in sec si am trecut mai departe...
     Narcis Iustin Ianau - potrivit doar pentru un concurs de talente, abia am avut rabdare sa ascult toata piesa. Pacat, are o voce foarte puternica, buna. In nici un caz nu cred sa-l ajute vocalizele acelea, piesa nu are nimic deosebit, e slaba.
     Elena Carstea Muttart - mult prea melancolica...
     Luminita Anghel - piesa imi suna familiar; ma lamuresc eu cu ce "aduce"; oricum, imi place, dar n-as paria pe ea. Mai ales ca... the world is not enough...
     Alin Vaduva - slab, piesa slaba, nimic iesit din comun... O fi imprumutat fesul lui Scobiola? Vocea e buna, piesa e slaba.
     Mosquito - bunut, banal...
     Diana Matei - versurile naspa, o gagica frustrata ca-i prea buna la suflet pentru nu se stie cine. Are un suflet prea frumos, ala nu e bun, da' stai ca e bun, si ea da sa fuga, da sa stea, si in final trage de el ca sa... casa. Nu inteleg ce dracu' vrea in final. A bagat-o si pe ma-sa in poveste, deci e clar de ce si-a luat ala lumea-n cap si-a lasat-o sa urle la luna. N-am mai avut rabdare sa o ascult. Nada...
     The Zuralia Orchestra - deja e ca folclorul de pe vremea raposatului: cosmetizat la maxim, nu mai are nimic in comun cu genul respectiv. Nimic nou, nimic deosebit, zau daca nu suna mai bine vechiul "Bordeias" al Vioricai... Sunt altii mult mai buni decat ei.
     Spin & Cezar Dometi - boring...
     Cezar - ciudat rau, da' rau de tot... Despre piesa zic. Versurile au fost compuse la betie, cred... O prestatie demna de "Te cunosc de undeva". O avea omul un conflict interior, inca incearca sa se regasesca... Nu mai spun ca piesa nu are un gen anume, a imbarligat nu stiu cate, iar el e imbracat cam ca un stripper, canta ca o femeie, astepti sa apara si un "I Robot"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...