luni, 8 aprilie 2013

Velvet Nail Polish - furry paws


      Pe principiul ca cine n-are de lucru isi face, am reusit sa am o dupa-amiaza foarte incarcata, care dupa-amiaza s-a prelungit pana spre seara. Ba chiar pana acum...

        Povestea incepe asa: vineri am zarit intr-o vitrina oja. Deja vazusem pe diverse bloguri fabuloasele lacuri pentru unghii cu efecte d-astea spectaculoase, decat ca erau de la producatori de soi, si cam scumpe pentru gusturile mele. Asta pe care am cules-o eu... nu stiu ce hram poarta. E o chestie cheap, bineinteles, am dat pe ea 8 lei. Cum n-am avut de lucru, iacata ca mi-am facut. Pana m-am lamurit eu cum functioneaza, am reusit sa ma umplu de puf d-ala pan' la cot, pentru ca nu merge cum zic ei, si anume sa presari pulberea asta paroasa pe unghii, merge mai bine daca vari unghiuta cu totul in recipient... Intr-un tarziu, am reusit sa obtin unghii pufoase, par destul de dragute. Categoric, nu rezista la o tura de spalat vase, dar nici nu se curata atat de usor (cu asta ma indeletnicesc acum). Chiar eram curioasa si daca mai reusesc sa scap de ea de pe unghii. Partial am reusit: o cantitate generoasa de acetona, discheta demachianta plasata strategic pe unghiuta si mentinuta acolo pana se imbiba "blanita", apoi apasand usor si rotind discheta... se curata. De la baza unghiei, spre varf. Foooarte dragut... Cred ca o sa o "marit" si p-asta. Desi e o chestie ieftina, de la care nu aveam asteptari deosebite, am cumparat-o mai mult din curiozitate, blanita asta fake de pe unghii nu naparleste chiar atat de usor. "Produsul" impreuna cu "instructiunile" si isprava mea se pot admira in pozele ce ilustreaza minunata postare.



 

2 comentarii:

  1. Am vazut si eu ca se poarta blanita pe unghii dar nu m-am incumetat sa o incerc...cred ca merge asa pentru impresia artistica la un eveniment ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge, sigur ca da. Am refacut manichiura si am reusit s-o port cu succes vreo doua zile. Inmod surprinzator, nu s-a deteriorat, a rezistat si la apa. Iti trebuie doar putina rabdare.

      Ștergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...