duminică, 2 iunie 2013

Not gonna buy them back

     In ultima luna am cumparat cateva chestii care m-au dezamagit teribil, printre ele si tusul despre care v-am povestit data trecuta [inca ma chinui sa mai storc ceva din el].
     Azi povestesc despre doua lacuri de unghii, pe care le-am cumparat tot ghidandu-ma dupa poza din catalog [si tot eu ziceam cu o vreme in urma ca n-ar mai trebui sa ma mai orientez dupa "prezentare"], asta fiind si raspunsul la "provocarea" enuntata mai sus. Asta (adica imaginea cu titlu de prezentare, lucrata in photoshop sau alte minuni), si necugetarea mea (nu mai explic, va prindeti voi).

Cu blitz
      Am cumparat lacul de unghii "Green Morph", de la Avon, gama Color Trend. Sigur ca in poza din catalog arata intr-un fel, in realitate produsul nu seamana deloc cu ceea ce mi-am inchipuit. Nu este pasta pentru unghii, opaca, densa, cu putere mare de acoperire, asa cum am crezut eu ca este, ci este un lac transparent, diafan, cu irizatii. As spune un nuantator, top coat colorant. Nu ar fi fost o problema daca asta as fi vrut sa cumpar, insa eu nu voiam un alt lac transparent cu sau fara particule sclipitoare, asa ca dezamagirea in sine nu este produsul, ci "eroarea"... O fi vina lor pentru ca nu au descris suficient de limpede produsul, o fi vina mea pentru ca mi-am imaginat mai mult decat lasau ei sa se inteleaga... In fine, abia dupa vreo patru straturi se poate observa spectaculoasa tehnologie "morph" cu ceva green, un fel de brun-roscat de padure, straveziu, cu irizatii verzi-aurii. Nu seamana deloc cu imaginea din catalog, e o nuanta destul de dificil de potrivit cu tonul natural al pielii, s-ar putea s-o cumperi si sa nu-ti placa cum se vede pe unghiile tale. Mie nu imi place nici cum se vede, nici cum se prezinta, nici ce este. Am dat pe ea in jur de 8 - 9 lei (era o reducere), flaconul are 8 ml. Dupa vreo sase straturi (cine are rabdare, eu am vrut sa vad ce iese daca insist, dintr-un soi de masochism - nu mai repet experienta) arata ok, chiar se observa ca ai o chestie pe unghii. Are si un efect dubios: lasa impresia ca ai unghiile necuratate, murdare, de parca ai avea jeg brun-roscat de padure sub partea libera a unghiei, in plus pune in lumina toate imperfectiunile unghiei (valuri, striatii) :D Chiar imi place efectul "green morph" (particulele verzui devin vizibile, depinde de unghiul din care cade lumina pe "hopera de harta", nu-i mare filosofie), pacat ca trebuie sa stau 20 de minute pana il obtin. La o mana...

      Daca va grabiti sa aplicati strat dupa strat, fara sa asteptati sa se zvinte bine spre de tot stratul anterior, o sa obtineti si minunatul efect "bule inestetice neuniform distribuite vizibile de pe Pluto", desi, daca stau sa ma gandesc mai bine, exista niste lacuri pentru unghii create special pentru a obtine efectul de "bule de aer pe unghii", si chiar nu-s ieftine, deci, iacata ca i-am gasit un avantaj... Plusuri: timp de zvantare redus (pentru un singur strat), pensula ok, aspect lucios, neted. Nu-mi place si punct. O vrea cineva? O dau cu 5 lei :-) Cat de mult rezista pe unghii n-as putea spune, dar pe unghiile pe care am aplicat un singur strat, oja s-a sters de pe varful unghiei, iar pe unghiile pe care am aplicat mai multe straturi, a plesnit... (in fotografiile mele am refacut picturile naive).
     
  
    
      Am mai cumparat si din gama "Nailwear pro+/ Inspire" lacul galben... Nu stiu cum se numeste in catalog, detalii despre produs vedeti in fotografiile mele. Culoarea este electrizanta, seamana cu ce-i prezentat in catalog, un galben foarte frumos, insa este si asta o nuanta destul de pretentioasa: trebuie sa fie in ton cu pielea ta, altfel s-ar putea sa fie deranjant, chiar daca culoarea lacului in sine este frumoasa. In fine, fiecare poarta ce-i place, nu neaparat ce-i sade bine. Mie nu prea-mi place cum arata mainile mele pe langa culoarea asta... Ma irita consistenta foarte apoasa a lacului: prima aplicare a lasat niste dare oribile, un strat neuniform, o culoare cu intensitati diferite, stravezie. Nici a doua aplicare n-a fost genius, cel de-al doilea strat a uniformizat oarecum aspectul, abia al treilea a iesit complet opac, fara dare, uniform, acoperind si micile defecte ale unghiilor (unghii usor valurite, striatiile). N-ar fi asa o problema, dar nici pe aceasta n-am cumparat-o in ideea ca la un moment dat va dobandi consistenta potrivita. Sau poate o fi si asta ca vinul: destupi sticla cu vreo juma' de ora inainte sa-l consumi... Rezistenta in timp n-am apucat sa o testez, am pictat, am pozat, am sters, timp de uscare ok, insa manichiura finala... mai dureaza vreo 15 minute pana cand poti atinge unghiile si sa nu le strici (la 2+ straturi). Despre oja asta nu prea am de spus nimic de rau, afar' de timpul de zvantare, culoarea putin cam prea pretentioasa si consistenta initiala apoasa. Cred ca nu trebuia s-o cumpar de la bun inceput, pen' ca mie oricum nu-mi sade bine in galben, imi da un aer bolnavicios...

Cam asta ar fi culoarea reala



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...