marți, 9 iulie 2013

Stire bomba

     Dupa-amiaza linistita de luni, lancezeala... Doar era luni, si lunea nici iarba nu creste. Si cum leneveam eu pe canapea numa' ce-mi prinde urechea o stire despre un atentat cu bomba in Romanezia. Si uite-asa s-a dus toata leneveala si lancezeala, am intrat in alerta... Ce obelective importante om avea, cine, unde, cum, de ce? Zic, ia uite frate, in ce realitate paralela traiesc de n-am auzit nimic pana acum? In sfarsit s-au hotarat teroristii aia [nevazuti, neintalniti, incolori si inodori si... putin inchipuiti], pe care-i vana nu stiu ce serviciu secret p-aci prin ograda, sa ne bage in seama si pe noi, si eu dorm?
         Ciulesc urechile mai bine, taman ce s-a terminat stirea, dar am fugarit-o prin televizor pana am prins-o din urma, am auzit-o cap coada (cate posturi tv, atatea variante).

     Ce teroristi, ce trupe speciale, mercenari, berete si atentate, ca atentatu' nu era atentat de-adevaratelea... cu teroristi mascati, cu cai, cu sageti, cu coifuri...
     Visam eu la cai verzi pe pereti la bombe d-alea sofisticate cu display-uri high tech, cam ca la electrocasnicele alea ultramoderne, de-ti prinzi urechile numa' cand te uiti, nu mai zic sa si butonezi, si un Jack Bauer caznindu-se asudat s-o dezamorseze, si can' colo, teroristu' *izdii era un amarat oarecare, si bomba high tech era un obuz din '944! Si unde credeti ca s-a dus omu' cu obuzu-n rucsac, ca l-a bagat intr-o traista, nu era sa mearga cu el in brate prin targ? Direct la facultate, frate... Si cica mai avea si alta traista in care cara dupa el si cativa litri de benzina... S-o fi visat omu' un pui de terorist d-ala de vedem pe la americani, ca merge in campus, ia ostatici, face taraboi, decat ca omu' a omis partea cu finalul in care teroristu' iese din poveste ciuruit de politai... Ma rog, la noi n-a fost cazul, ca pana sa ajunga politaii, doi studenti au pus laba pe el si l-au linistit. Acu' cica "atentatoru'" nu statea bine cu mansarda, avea el ceva probleme psihice, taman ce iesise de la neuro... Ma rog, si de aici incolo de la un grupaj de stiri la altul se mai schimba povestea, motivele pentru care era suparat pe lume, viata si ce alte suparari mai avea el.
      Si si-a ales omu' o zi mare in care sa faca taraboiul: s-a dus cu bomba in traista in ziua in care dadeau aia p-acolo licenta.  Cea mai dura faza, de departe a fost asta: intr-un grupaj informativ am vazut un profesor care spunea ca i-a cerut zdruncinatului sa-i lase p-aia sa-si dea linistiti licenta! OMG! Pe bune?! Adica dupa ce ca esti fiert tot si emotionat de-ti tremura si chilotii in dos ca dai licenta, si mai si intra unu' peste tine in sala si scoate bombardeaua din traista si-ti zice ca te trimite la o intrevedere cu sfintisorii, te mai gandesti la licenta? Cred ca licenta ar fi fost chiar ultima mea grija, cre' ca nu m-ar fi interesat nici daca as fi avut pantalonii maro, chiar daca ei erau de fapt albi...
     Eh, si acu' se agita astia pe la stiri ca de ce umbla amaratu' asta liber pe strada, mai ales daca era de dunga rosie pe buletin. Pai... d-aia. Intrebare prosteasca... Da' io ma intreb unde naiba a gasit ala obuzul? Or creste ca ciupercile pe islaz?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...