joi, 1 aprilie 2021

Zombie Apocalypse

 La cât de bine zice la știri că stăm, nu m-ar mai mira nici o invazie extraterestră, nici dacă vine peste noi apocalipsa zombie. Sunt atât de nepregătită încât nici la doi metri'n spate nu mă doare. Acu', ce să faci, n-ai ce să faci...

Americanii își construiau bunkere antiatomice, adăposturi și cazemate de dinainte să se inventeze bomba atomică, la noi vine sfârșitul lumii de vreo 100 de ani încoace, și n-avem plan B. Las' că merge și așa.

Plan B varianta 1: mă duc la țară. Nu mă duc, pentru că n-am țară. Nu mai am.

Plan B varianta 2: e plin netul de tips & tricks și lifehacks. Încep să fiu independentă și autonomă cu propria cultură de cartofi bio de balcon. Mai pot cultiva și roșii cherry... Nț: n-am loc, am cactuși.

Plan B varianta 3: culeg ștevie, creștea peste tot, ca bălăria prin grădinile de pe lângă blocuri și prin parcuri. Nț: pică, au semănat ăștia gazon și ăla nu știu dacă se mănâncă.

Plan B, varianta 3 adăugită: au reapărut melcii. Delicatesă, lux, din grădină's moca. Și proaspeți, unde mai pui?! Un stol de porumbei îmi cacă pervazul și-mi miștocăresc pisica, ăștia's perfecți pentru ciulama, e plin orașul de ciulama virtuală... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...