marți, 18 mai 2010

Reacţii la protest

Reacţiile publicului la protestul nostru au fost dintre cele mai diverse, dar anticipate. Mai devreme am vorbit despre cei solidari, acum voi vorbi şi despre restul.
Am vazut dispreţ, ocară, dezgust, ură, invidie însoţite cu toata gama de insulte potrivite:

  • De ce aţi făcut copiii ăia, dacă nu aveti cu ce să-i cresteţi sau “aţi făcut copiii ăia ca să vi-i creştem noi”
  • “Cerşetorilor”/ “Pomanagiilor”
  • “Vreţi să luati de la pensionari”
  • “Pe vremea mea era mai rău, ce nu vă convine”/ “Nici nouă nu ne-a dat statul”
  • “Alea care protestau erau numai bogătane”
  • “Eu nu merg, să se ducă alţii şi pentru mine”
  • “Vacile alea au ieşit cu plozii la cerşit pe vremea asta”
Păi… nu cerşim! Nu vrem să se “taie” de la nimeni ca să ni se dea nouă. Noi nici măcar nu am vrut să dăm jos pe cineva, nu am arătat cu degetul pe nimeni. Sunt și banii noștri acolo. Voi vă daţi seama ce înseamnă asta?
Vreţi să ne chinuim la infinit pentru că aşa a fost cândva? Haideţi să ne mobilizăm cu toţii, să scăpăm de mentalitatea de căpuşă! Nu ne bagă nimeni în traistă, noi facem statul ăsta, nu mai staţi spectator cu mâinile în sân!
Oameni buni, treziţi-vă, deschideţi ochii şi urechile, nu mai trageţi unul “hăis” şi unul “cea”! Naivitatea, invidia, dezinteresul, neimplicarea, pizma ne-au adus astăzi în situaţia în care ne găsim!

Copiii noştri vor învăţa să muncească, să respecte munca lor şi pe-a altora, să-şi apere drepturile, să nu se lase călcaţi în picioare, umiliţi, prostiţi de sloganuri ieftine, duşi cu preşul şi învrăjbiţi! Nu merită să luptăm pentru ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...