miercuri, 7 iulie 2010

Altă dudă a domnului Acad. Băsescu

Auzi ce spune Băsescu: "Adun debitul Prutului cu debitul Dunării şi cu debitul actual al Siretului şi nu îmi iese inundaţie". Dacă l-ar fi auzit Ion, fostul meu coleg, uimit de această declaraţie i-ar fi zis plin de patos „să moara mă-ta!”


Nu ştiu dacă să mă tăvălesc pe jos de râs, să plâng, sau să stau cuminte în aşteptarea apocalipsei. Apocalipsa prostiei, inculturii, ignoranţei, tupeului nemărginit. Ce să mai aştept eu Apocalipsa, că Apocalipsa a venit şi se numeşte Băsescu şi toată şleahta lui de nesătui.

La ce dracu’ mai avem hidrotehnişti, dă-i în mă-sa, oricum stau degeaba şi nu fac nimic, îi avem pe Băsescu şi pe Carmen Harra cu competenţe în hidrotehnică, hidrologie, respectiv seismologie.

A adunat el debitele şi ştie că nu o să fie inundaţie. O să fie, n-o să fie, ştie Băsescu, doar toată viaţa lui pe ape a umblat şi mentine legătura strânsă cu Lostriţa. Mai puţin ultimii 15 ani, de când e lipit de un scaun sau de altul.

Off-topic: dacă Băsescu avea ceva de împărţit cu Boc, la moţiunea introdusă de către opoziţie ar fi scăpat de Boc fără să clipească. Altfel ce şantaj din partea cui l-a propulsat pe Boc l-ar putea opri să facă asta (presupunând că „supărarea” dintre cei doi este reală, dar eu nu cred că există)? Băsescu e intangibil, n-are călcâiul lui Ahile şi vom scăpa de el abia la alegerile viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...