joi, 5 august 2010

Maxim am zis!

     Nu am urmărit la televizor întregul show al lui Băsescu, am prins doar câteva fragmente şi mi-a fost de ajuns. Mi-e silă să-l ascult cap-coadă şi nici măcar nu mai am răbdarea pentru asta. Mai mult dispreţ, dezgust faţă de români şi faţă de România decât poate arăta Traian Băsescu nu se poate, a atins limita superioară. Maxim am zis!
     Omul ăsta are un tupeu monumental să îi invite pe români să-şi caute de drum dacă p’aci nu se mai ajung cu banii, nu le este apreciată munca, nu-s plătiţi. Dacă era un vătaf de sclavi, sau un patron de afacere de buzunar cu fumuri de armator grec, nu ar fi fost nici primul, nici ultimul care spune “nu-ţi convine, pleacă”.     Ăsta ne invită literalmente să ne cărăbănim din ţară, cu bocceaua în spinare şi trei firfirei la teşcherea, ca pe ultimii boschetari. S-a inventat omul care ne dă afară din ţară şi ne ia şi boii de la biciclete. N-are rost să mai înşir măsurile anticriză pe care le tot fâlfâie guvernul asta de cacao în frunte cu omuleţul ăla mic la stat şi la caracter, pentru că le ştie toată lumea, iar cine nu le ştie, n-a pierdut nimic. Pe scurt, măsurile alea sunt vrăjeala proastă, nu ajută cu nimic la “redresarea” economiei, ajută doar la proptirea ei pe dricul pe care a suit-o haita asta de căpcăuni lacomi şi tupeişti de Băseşti: Udrea, Videanu, Boc, Boureanu şi toate celelalte nume care vă trec prin minte, indiferent că-s din Opoziţie sau de la Putere: au avut cu toţii acelaşi scop, vânarea de poziţii cheie pentru a-şi facilita/ intermedia/ mări biznisurile şi a-şi mări averile personale. Zic Băseşti pentru că toţi “politicienii” ăştia sunt Băsescu multiplicat, croiţi după acelaşi tipar: acelaşi tupeu, obrăznicie, incultură, lipsă de pregătire profesională, aceleaşi averi fabuloase făcute din afaceri la limita legii, ţoale scumpe, maşini luxoase etc.

     Deci să plecăm cu toţii din ţară şi să revenim la algerile viitoare, când pentru un pix, un kil de făina, mălai sau zahăr şi un tricou portocaliu îi vom putea da votul nostru lui Băsescu, sau i-l vom da chiar gratis, pentru că ne-a tolerat atâţia ani nemulţumirile nefondate şi ne-a lăsat să primim pomenile de la stat netulburaţi. România este tarlaua lui Băsescu, iar noi, dacă încă nu suntem, trebuie să fim oile lui Băsescu lipsite de creier, de voinţă, de atitudine, să ne lăsăm vieţile, buzunarele şi destinele în mâinile lui capabile. Dacă nu facem treaba asta, suntem niste ingraţi. Putem să plecăm şi nici să nu ne mai întoarcem, pentru că Statul Roman, reprezentat de Băsescu, nu este în stare să facă nimic, doar să dea din gură şi să se producă la televizor, pe toate posturile la ore de maximă audienţă precum toate asistentele-păsărici care populează platourile de filmare şi canapelele din cluburi. Şi nenorociţii ăştia de moguli, care au sărăcit ţara (de fapt ei ne-au adus la sapă de lemn), ar trebui să-i aloce zilnic vreo două-trei ore lui Băsescu, pentru că le merită, doar vrea să ne lumineze minţile cu lecţiile lui despre economie, viaţă, filosofie şi logică. Şi face treaba asta gratis, nu ca nenorociţii de profesori care cer bani pentru meditaţii şi fraudează statul pentru că au venituri nedeclarate la fisc!
Eu citesc pe buzele lui următoarele cuvinte: români, duceţi-vă dracului afară din ţară şi să nu vă mai prind, că vă rup picioarele. Vânt maxim din pupa!

Un comentariu:

  1. Trebuie sa ne carabanim cu totii si sa ramana doar Basescu, Boc si Udrea in tara asta.Restul...care.cum si pe unde poate.Mi-e scarba de eleca de orice altceva pe lumea asta.Am vazut si eu aseara niste declaratii de-ale lui si pot afirma sincer ca e un mare dobitoc.Ba am omis: raman si chelnerii si mecanicii auto in tara ca el p-astia ii doreste ca viitor al tarii.Si sa mai spuna cineva ca nu ne intoarcem la ceausism.

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...