marți, 9 noiembrie 2010

Acte pentru şomaj – ep. II, Adeverinţa de venit de la "organele fiscale teritoriale"

     La Administraţia Financiară a fost relativ uşor: mers la biroul de informaţii din incintă, întrebat acolo ce şi cum şi unde, cumpărat tipizatul de la persoana cu copiator în dotare indispensabil oricărei instituţii publice (de fapt oricărui cetăţean care ajunge să aibă nevoie de orice de la o instituţie / regie/ şamd de stat). La copiatorul din incinta instituţiei, orice duplicat costă 1 leu. Mă-sa: formularul ăla a costat 1 leu, care formular trebuia să ni-l pună la dispoziţie Fiscul, nu un particular care mai şi umflă preţul, şi care particular cu copiator creşte în ograda instituţiilor de stat mai ceva decât vâscul în copacii din Grădina Botanică, şi am mai cumpărat un pix. Pixul a fost mai ieftin: 0,5 lei.
     Asa, revenim: completat tipizatul, depus tipizatul ls ghişeu, primit la schimb bon cu programare, mers a doua zi şi ridicat adeverinţa de venit. Super simplu şi organizat. Fără stat la taclale, implorat, nervi, şpagă, atenţie. În nici un caz nu insinuez că este pentru toată lumea la fel: poate am avut eu baftă, dar mutre acre erau cu carul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...