joi, 24 martie 2011

Infloresc gradinile...

 Cam asa arata un loc de joaca pentru copii. Nu, nu este vina Primariei, pentru ca zilnic trec cei de la REBU si curata locul, golesc cosurile pentru gunoi.
Cat de greu le-o fi sa poarte un ambalaj cu ei, pana la primul cos pentru gunoi?

 M-am plictisit de comentarii gen "tara murdara", "Bucuresti jegos" si de cucoane plangacioase care dupa ce arunca sub banca pe care au stat juma' de kil de coji de seminte, se muta mai incolo, si nu pentru ca le-ar deranja cojile sau ambalajele pe care le-au aruncat, ci pentru ca nu mai au loc sa arunce si altele.

O cucoana d-asta, umblata prin Ioropa, povestea mandra despre experienta ei dintr-un orasel din Spania altor trei cucoane. Fusese plecata la munca. N-am tras cu urechea, pe cuvant de pioner! Vorbea atat de tare, incat n-aveam cum sa nu aud. Zicea ca spaniolii e prosti, dar are bani, scolile lor sunt mai proaste ca ale noastre, dar arata foarte bine... si restul n-am mai auzit pentru ca batea vantul. Nu pot s-o contrazic, pentru ca n-am fost niciodata mai departe de "miau-ta-ta", dar nici n-o cred. Eh, si povestind ea despre minunatiile nemaivazute de mine si de asistenta ei, spargeau seminte cu dintisorii lor auriti, iar copii si nepotii lor se bateau in sandvisurile ramase din pachet...

2 comentarii:

  1. Mi se pare aiurea sa arunci un ambalaj pe strada, mai vad ca unii arunca din masina resturi de semnite sau alte ambalaje, de parca in masina e casa lor si restul e o imensa goapa de gunoi. Pana la urma tine de educatie, eu tin ambalajul in geanta daca nu gasesc un cos, si le arunc acasa. In Moscova de exemplu erau zone in care nu gaseai nici un cos de gunoi, dar nu era nici gunoi pe jos. Asadar tine de educatie, de responsabilitate, de multe chestii pe care multi oameni nu le au..

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrebarea mea este alta: daca nu au educatia, bunul-simt, responsabilitatea, fata de ei, de locul in care traiesc, fata de comunitatea in care traiesc, nu au atata minte, nu ar trebui sa fie constransi sa faca lucrurile astea?

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...