vineri, 10 iunie 2011

Chilotele-gadget

     Şi eu mi-aş lua, dar tre’ să mă duc la plajă şi să-mi expun chilotele magic. Aici apare o problemă, şi anume aceea că-s albă ca o brânză. Se poate rezolva, dar costă:
  • solar (costă mult, UV astea artificiale, la fel de nocive ca alea de la soare);
  • autobronzante (şi câta costu’ generează asta, cu scrub, crème hidratante, bla, bla, dexteritate, şi dacă munceşti de-ti sar ochii din cap şi tot există riscul să te “bronzezi” ca leopardul sau să-ţi pătezi toate hainele);
  • ştrand (şi asta costă, şi dau iar peste UV… de cân’ cu ozonul ăsta ferfeniţit nici sunscreenul nu mai face faţă;
     Gata, plec de pe net, vorbim mai târziu… De ce plec? Păi mă duc să fac nişte calcule… Cumpăr şmecherica aia ca să nu mai bag încărcătorul în priză, da’ trebuie întâi să facem nişte teste elaborate: scoatem toate electrocasnicele din prize, citim contorul, băgăm telefonul mobil în priză, la încărcat, citim din nou după, socotim de câte ori încărcăm mobilul pe lună, apoi calculam numărul de Kw consumaţi/lună (estimativ), calculam preţul în euro, la cursul zilei… Căutam apoi pe net preţul chiloţilor, şi socotim în cât timp ne scoatem investiţia spânzurându-i pe balcon (vedere spre răsărit, lumină puternică juma’ de zi, curent gratis). V-am zis că mersul la ştrand e prea scump… Oare câte perechi de chiloţi d-ăştia mi-ar trebui să bag şi maşina de spălat în funcţiune, frigiderul şi televizorul?

2 comentarii:

  1. :)) noroc cu tine ca mai aflu si eu ultimele noutati :D
    Doamne, ce-mi place stilul tau de a povesti. mereu ma amuz :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, daca fac astia haine cu panouri solare ne-am scos: iesim cu familia infofolita si cand venim acasa alimentam teveul :)))

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...