marți, 20 septembrie 2011

30(3)

     Dacă tot stau acas’ şi frec pisoiu’ (vorba vine, că pisoiu’ a zburat, şi nu era pisoi, era pisică, dar despre asta vorbim altă dată, numai să-mi aduc aminte), am zis că poate îmi mai pică şi mie câte un client, să nu uit că-mi place să pictez, să bibilesc. Adică d-aia am şi zis că mă reprofilez şi am făcut cursul ăla… Şi-mi picară nişte cliente, cam accidentate. Măcar eu ştiu de la ce mi se trage: nu beau apă aproape deloc, fumez, beau cafea. Eu nu refuz o cafea nici dacă ştiu că crăp după ce o beau. Îmi place cafeaua de mor! Este adevărat că, poate, ar fi mai bun un ceai, dar…
     Eh, revenind la clientele mele: parcă toată lumea e bătută în cap: le spui că-s nişte treburi pentru care trebuie să se trateze la doctor, da’ nu pricep. Mă întreabă dacă să-şi cumpere cutare produs care face nu ştiu ce minuni. Îmi vine să-i zic câte uneia: fă, tu eşti proastă tot timpul, sau doar când e vorba de îngrăşat curul vânzătorilor de gogoşi? Nu-ţi pute de la un kilometru a vrăjeală? Te-ai prostit, ai băut apa câinelui? Tre’ să spun că toate clientele mele sunt fix aşa cum eram eu acu vreo patru ani: le uită şi dumnezeu şi dracu’ la muncă, mănâncă dacă apucă, şi dacă chiar apucă să mănânce, mănâncă juma’ de pungă de stixuri (nu pentru că ar ţine la siluetă, ci pentru că pot fi consumate între două telefoane, rapoarte, prezentări etc), de băut, numa’ cafea, pen’ că apa dăunează grav sănătăţii, mai ales când trăieşti cu impresia că [cafeaua] ar conţine atât de multă cofeină încât să te menţină trează, alertă şi lucidă (nu-i adevărat, dar asta descoperi târziu)… Eh, şi toate astea plus programul haotic: sigur că ai să ajungi să crezi că o poţiune d-aia face minuni: o pui sub pernă şi cân’ te trezeşti eşti la fel de fresh ca una de paişpe ani… Deşi în zilele noastre, cre’ că paişpe ani e mult, nu degeaba s-a inventat bancul ăla cu “îmi schimbi şi mie una de zece pe două de cinci?” Eh, şi uite cam aşa ajung nişte să cheltuiască o poală de bani pe nişte cosmeticale care cică fac minuni, dar imediat ce încetează să le folosească dispar şi efectele… Da’ na: când n-ai timp să te bibilesti şi citeşti de cutare produs că face caca, mulge vaca, dă cu sapa, în timp ce tu dormi, sigur că îl iei. Din păcate nu mănâncă, nu bea apă, nu se spală, nu se nimic în locul tău, şi nici nu are cum să suplinească vitaminele şi mineralele şi neuronii tăi prăpădiţi în câmpul muncii, în faţa calculatorului şi în lipsa somnului.
Gata pe ziua de azi. Mâine despre pisica-motan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...