vineri, 20 aprilie 2012

Ce-i al tău e pus de-o parte…

http://notbananas.tumblr.com

     90/60/90 ar trebui(?) să fie idealul… N-am avut 90/60/90 niciodată, toţi trei “parametrii” în acelaşi timp şi la vârsta la care suferi că nu te încadrezi în standard. Mă şi vedeam înţepenită în şablonul ăla prin care trecea Anca Ţurcaşiu la concursul din “Miss Litoral”… 
     Uneori mi-am dorit să fi avut sâni mai mari, fie de dragul unor bluze decoltate, fie de dragul unor costume de baie spectaculoase… Mi-a luat ceva vreme să mă conving că am fix cât îmi trebuie şi pe unde trebuie. La norocul meu, probabil că aş primi sânii ăia mai mari într-o alta viaţă, bărbat fiind, şi n-ar fi prea trendy. Sau poate ar fi, cine mai ştie, dar decât să risc să fiu nemulţumită şi atunci, ia mai bine să fiu atentă ce-mi doresc acum, nu de alta, da’ poate chiar se îndeplineşte cândva…

    
     Depăşesc niţel ăia 60 de centimetri în care ar trebui să se încadreze talia mea. Nu cu mult, dar a fost suficient să mă văd diformă imediat ce-am efectuat măsurătoarea. Nu-mi mai plăcea de mine, mai ales că nici şoldurilor mele nu le pasă prea tare de standardele actuale… Iar pulpele au fost întotdeauna mai cărnoase decât mi-ar fi plăcut mie. Mare pagubă… nu-s pentru mine skinny jeans. 

     E la mare căutare bronzul. Vai, cât invidiam fetele care după câteva zile de plajă erau bronzate, crocante! Eu am stat la mare şi o lună şi am stat degeaba… Cu FPS nu s-a lipit pic de bronz de mine, ba chiar s-au lipit fire de nisip, alge, musculiţe d-alea bezmetice care invadează uneori plaja; fără FPS mi s-a întâmplat să plâng o săptămână de usturime de piei după 15 minute de stat la soare… Mi-am învăţat lecţia, instinctul de conservare a triumfat asupa bronzului. Acu’ e plin de nimfe cu ten de porţelan. E loc sub soare pentru toată lumea, deci şi pentru copanele mele albe ca urda. Sigur, înainte de-a mă împăca şi cu treaba asta am încercat şi bronzul artificial. Are rost să povestesc ce bătaie de cap a fost întreţinerea lui? Sau cât m-am distrat cu scruburi pentru a scăpa de el?

     Într-o perioadă găseam foarte şic pistruii. De pe faţa altora desigur… vaai, ce dulce, vaai eu n-am nici d-ăştia. Până într-o zi, când m-am trezit şi cu d-ăia. Cineva mi-a auzit smiorcăielile, şi a decis că-i cazul să mă cadorisească cu pistrui. Când mi-am văzut mutra în oglindă, am zis că nu văd bine, o greşeală undeva este, poate-i murdară oglinda. Nu era… Pfui… acum am şi pistrui. Am zis că nu-i aşa mare tragedie, doar că mi-aş fi dorit să fie simetrici. După trei zile aveam dulăpiorul plin cu crème anti pete şi pistrui. Nu le-am folosit pe toate odată, ci pe rând. Fără succes, desigur. Iniţial, tot cercetându-i în oglindă, parcă vedeam cum se sting. Cred că era doar efectul ăla optic de la prea mult holbat. Şi mai aveau un neajuns pomezile alea: “aplicaţi de trei ori pe zi; după aplicare evitaţi expunerea la soare”. Nu se putea, pentru că trebuia să ies din casă, iar soarele n-a fost anunţat că trebuie să se ascundă când ma vede. Sau poate că nu îi păsa de problema mea. Cum cremele n-au dat rezultate, am trecut la reţetele bunicii. Aici, fie vorba între noi, am ieşit mai scump decât cu cremele: caută ingrediente organice, amestecă-le, prepară macerate şi alte tincturi… După vreo şase luni de tratamente ca la carte, urmate cu sfinţenie, am decis că-i cazul să-mi respect pistruii şi să-i las în pace. Sunt foarte… girlish, mai ales că astăzi sunt în proporţii egale pe ambii pomeţi.

     Mi-aş dori totuşi să mai cresc puţin. În înălţime, sper să nu se înţeleagă greşit cererea mea acolo unde ocazional se mai îndeplinesc dorinţele secrete… Nu de alta, dar parcă n-aş vrea să ajung omuleţul Michelin.

2 comentarii:

  1. Buna,
    Am ceva pt. tine aici:
    http://glossylala.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html
    Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare articolul:)) M-a amuzat, ideea e ca intr-adevar trebuie sa fim multumite cu ce avem, desi noi femeile mereu vrem mai mult sau ceea ce nu avem etc:)) Si eu am pistrui pe nas, dar legat de ei n-am avut niciodata problema, i-am adorat de mica si chiar imi placeau si plac:)) Dar am si eu alte nemultumiri, de exemplu cum altele pot mananca orice, dar orice si in orice cantitate si raman schelete pt. totodeauna si eu ma chinui cu nutritia sanatoasa si daca 3 zile merg intr-o vacanta sau fac o iesire si imi dau in petic, la intoarcere deja s-a depus 1 kg sau 1 kg juma si o iau de la capat:))

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...