vineri, 17 mai 2013

Eurovision 2013 - Ouatu si Cezar pe deasupra

     Vaaai, de cand ma tot chinui sa incropesc o postare si nu gasesc inspiratie! Am pe "tzava" o scurta smiorcaiala, dar cum n-am apucat s-o ilustrez cu poze hartistice, o las pe data viitoare si va spun parerea mea... Hac!
     Deci, cum n-am avut somn
[ba, am avut un somn in mine de-mi crapau ochii in cap, pentru ca eu sunt Zeita Somnului, pot dormi in orice pozitie, pe orice suport; va puteti imagina ca am adormit pe un pat de scanduri, fara saltea, si cu o bormasina pe fundal, care bormasina avea ceva de impartit cu un perete? Ei bine, chiar s-a intamplat. In facultate am dormit si cu capul pe genunchi: mergeam in practica zilnic pe diverse santiere din tara, si ne transportau cu bou-vagonul, un fel de cutie de conserve pe roti, un "autocar" antic, eram epuizata, si trebuia sa ma odihnesc cumva, numa' sa nu dorm de-a-n picioarelea: plecam foarte devreme, ne intorceam foarte tarziu, bantuiam pe campuri si prin santiere, deci, da, profit si-n ziua de azi de orice moment de odihna, poa' sa dea si turcii, eu tot dorm daca simt ca trebuie. Chiar daca nu va puteti imagina, la mine se poate. Daca mi-e somn si alta grija n-am, e simplu: dorm! Usor, lin odihnitor, si cinci minute ajung, numai sa dorm, poa' sa crape Pamantul, poa' sa dea si turcii lu' Soliman - intre noi fie vorba - cat de canalie sa fii sa trezesti pe cineva din somn, indiferent de motiv? Poti sa-l anunti ca-l invadezi si dupa ce se trezeste, care-i graba, tot ala-i deznodamantul... In fine, ideea e ca daca-mi trece ora de somn, ulterior sunt nevoita sa-mi umplu timpul cu ceva in cautarea somnului pierdut.
     Cea mai eficienta metoda este urmarirea unui film, serial (Person Of  Interest, orice CSI, Mentalistul, Arrow... 24 a reusit sa ma tina treaza timp de cateva serii, dar s-a remediat problema in momentul in care ghiceam povestea), doar ca ieri, desi eram destul de obosita, mi-am propus sa raman treaza si alerta de dragul lui Ouatu. Cezar. Il cheama si Florin. Cred ca i se potriveste mult mai bine "Florin" decat "Cezar". La fel de bine i se potrivea si "Calomfir", "Crin", "Fat Frumos Din Tei"... Poate chiar "Mirel", de vreme ce "Mirela" este un nume mai mult decat muzical.... E mai mult floare sensibiloasa si melancolica decat fire razboinica si strateg melitar...
     Daca ar fi fost dupa mine, l-as fi ales pe Tudor Turcu (are o mutra foarte interesanta, foarte expresiv, versurile foarte bune), chiar daca nu-i chiar atat de "spumos", iar a doua alegere, dupa mine, of course, ar fi fost Natalia Barbu [o femeie superba, cu o voce foarte buna, putin imi pasa a cui nevasta e, versurile melodiei au fost destul de bune]. Mi-au placut piesele respective, mi-au placut si solistii...
     In final a iesit Ouatu. Si povestea ca-i perechea [mai mult sau mai putin temporara, mai mult sau mai putin plasmuita] a Angelei Gheorghiu. Nu prea cred povestea asta, si am motivele mele pentru treaba asta, la fel cum putin imi pasa daca este el straight, gay, bi... whatever. Nu-mi place piesa in mod deosebit, versurile sunt cel putin puerile, te duc cu gandul la orice bazaconie, impersonale, asexuata persoana la care se face referire, deci se incadreaza oricine [misca], orice [fiinta vie, cu oricate picioare], indiferent de orientarea sexuala.
     Io v-am mai spus ca n-am voce nici cat o ratza, dar ureche sa prind nasolii, si spirit critic, am de dau p-afara. Ouatu nu-mi place deloc, aduce prea mult a erou de tragedie amoroasa greaca pentru gusturile mele, si nu ma dau in vant dupa genul asta de istorioare. Dar daca tot a fost ales, i-am cautat si partile bune, si, din fericire, are cateva. Se imbraca bine, n-arata rau (din anumite unghiuri pare destul de obosit), desi nu este pe gustul meu deloc {si aici va invit pe toti cititorii mei constanti, cat si pe cei de ocazie, sa veniti cu propuneri, fie si sub protectia anonimatului, de modele masculine care va inspira, sper sa va faca placere sa veniti cu exemple si, daca se poate, si cu argumente), are voce, atitudine...
     So, daca ar fi fost dupa mine, si as fi fost obligata sa aleg tema asta de vamp, l-as fi uns cu ceva uleiuri, l-as fi imbracat mai goth, l-as fi si fardat putin mai dramatic [mai mult spre Mefisto], si as fi mers pe cliseul vampirului din Transilvania. Cu "y". Imbarligam toate miturile din mitoligie, literatura, si orice imi mai traznea prin cap. Carpa aia rosie cu niste indivizi imbracati in budigai stretch si cu o coregrafie dubioasa, iar el complet static, cocotat pe un soclu... prea putin. Gaseam o tema scandaloasa, senzuala, o provocare, in nici un caz viermuiala aia de coregrafie fara cap si coada. L-as fi facut un fel de Vlad Tepes, corcit cu Lady Gaga si Lucifer si... mai bagam eu ceva de la mine si l-as fi facut fermecator si irezistibil, angelic si demonic si... irezistibil. Omul are un potential fenomenal. Mie, initial, mi s-a parut un debut promitator [prestatia pe scena si scenografia]. Parca era cocotat pe un vulcan. Cand a inceput colcaiala... am fost complet dezamagita. Chiar asteptam ceva socant... Nada, zero, zilch...
     As mai spune doar ca nu am vizualizat [toti] concurentii din etapele anterioare, iar ce-am vazut ieri nu mi s-a parut grozav, nu m-a impresionat cu nimic, mult prea slab, lipsit de consistenta, timid. Singurii care mi-au parut oarecum haiosi au fost aia cu trascaul moca, ori asa ceva, dar nici aia pentru ca as fi eu o pilangioaica de mare clasa, cat pentru curajul de-a promova troscaneala in voie, fara masura. Ouatu a fost za best contestant din seara lui [dupa mintea mea].
     Ori ai curaj si risti, ori mergi pe banalitati si clisee ieftine si comode si speri sa prinzi cat mai multe muste betive.
     In concluzie, prestatia lui la Eurovizuina a fost onorabila (nu stiu ce figuri i-a facut casca, dar parca sa zic ca niste "ezitari" in vocea lui "The Voice" am prins), dar mizeaza [si el, si eu] acum numai pe farmecul lui personal, PR... Si, sincera sa fiu, PR-ul lui de la Eurovizuina lasa de dorit, complet lipsit de imaginatie si indrazneala... Chiar s-or fi cheltuit 200000 de euro pentru asta? Daca da, e nevoie de o alta echipa, mai capabila.
     Oricum, daca reuseste ceva, este numai si numai reusita lui. Backup-ul este mult prea slab pentru potentialul pe care il vedeam eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...