duminică, 16 iunie 2013

Femei si curbe


     Cu alte ocazii am povestit ca am ceva de impartit cu standardele, tiparele, in special cand vine vorba despre fizicul uman. Dar am ceva de impartit cu hainele...
     Tre' sa va povestesc ca vineri am ramas cam toata ziua intr-o stare de soc. O colega d-asta de-a mea a contribuit substantial, desi, eu functionez bine la lucru si vinerea. Colega mea [nu m-am decis daca s-o numesc "Gasca" sau "Closca" si asta pentru ca intruneste caracteristicile ambelor zburatoare... desi daca stau sa ma gandesc mai bine, are si ceva din "Rata"] are un apetit deosebit pentru fuste mult prea scurte, pantofi cu toc cui, bluzite, rochii mulate, si toate astea le alege cu o masura mai mici decat i-ar trebui ei. N-are o silueta de fotomodela, nici n-arata rau, doar ca depaseste binisor gabaritul care sa-i permita sa incalte niste conduri din cristal cu toc de 15 fara urmari grave asupra picioarelor 'mneaei, care, de la prima ora a diminetii dau p-afara din opinci ca un cozonac uitat la dospit. Deci, desi [pe la sapte si vreo treij de minute] ar avea un piciorul dragalas si glezne fine, pe la noua si ceva are ditamai dovlecii insangerati, plini de vinisoare ce stau sa plesneasca... Horror. Oroare si mai mare e s-o vezi cum se chinuie sa mearga pe piatra cubica. Bine, oroare pentru ea, ca-i tremura gladiolele, imi inchipui ca e o proba destul de dificila, pentru cine are timp s-o priveasca dimineata... ii insenineaza tot restul zilei.

     Trecem la haine, si incepem cu fustitele. Ma astept ca intr-o buna zi sa plesneasca eliberate de povara. Vineri se tot foia pe langa masa mea cu niste hartoage in brate, care hartoage, neascultatoare, s-au imprastiat pe jos. Colega ma privea oarecum disperata. Eu nu o priveam deloc [ba da, cu coada ochiului], ba chiar paream foarte ocupata cu niste hartoage d-ale mele. Cred ca astepta sa-i ridic eu hartiile ajunse si sub masa mea... Intre timp, cred ca s-a convins ca nu am observat-o si s-a hotarat sa si le adune singura. A avut vreo trei tentative de-a se apleca dupa ele, timp in care pe mine m-au trecut toate naduselile provocate de un ras isteric strangulat din fasa [cu greu], mai ales ca alte zburatoare urmareau scena cu acelasi interes, si, mai mult ca sigur, toata asistenta avea acelasi gand in minte, plus ca toti erau la fel de nadusiti ca si mine... In cele din urma am cedat si i-am dat hartiile de sub masa mea si am iesit afara unde am ras in voie. Oricum, daca mai stateam, nu cred ca ma mai puteam abtine. Inseamna ca hainele alea chiar sunt de calitate, din moment ce n-a crapat nimic in zvarcoleala aia a ei... Sa-mi amintesc sa o intreb de unde si le ia.
     Nu cred ca se poate descrie in cuvinte imaginea acelui fund strans in fustitele alea. Fusta face niste pliuri pe coapse, in zadar trage de tiv in jos in incercarea de-a descreti ridurile adanci care-i intra in carne...
     Am ajuns si la bluze. Tot vineri a purtat o bluza care, si aia, m-a socat profund. M-am pierdut in decolteul ei de era sa-mi frang gatul alintand o bordura cu piciorul. Camasa asta era atat de stramta incat nu putea respira. Ea, camasa cred ca nu mai avea probleme d-astea... Nasturii cred ca au suferit si mai tare. Nu stiu daca va puteti imagina o camasa de forta cu decolteu... Abia putea sa ridice mainile: avea maneci trei sferturi care-i sugrumau articulatia cotului. Cand incerca sa ridice mana, se cracana si mai tare decolteul ala, gulerul camasii ajungea pe undeva pe la umar, nasturii cu greu mai tineau unite pieptii camasii.
     Una peste alta, daca la inceputul zilei arata cat de cat decent, la finele zilei, partile oarecum libere din tinuta ei sunt extrem de sifonate, iar ce-i mulat pe ea e transpirat gata. Acum inteleg de ce este atat de recalcitranta, nervoasa, si de ce se ratoieste la toata lumea: e stresata rau. Nu ma mai poate surprinde cu ceva, dar sincer, nu o inteleg: de ce se chinuie asa: arata groaznic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...