miercuri, 24 iulie 2013

Cumparaturi la super...

     Mi s-a pus mie pata intr-o zi sa incerc niste balarii noi. Balaria e sparanghel. In piata nu se gaseste, bag de seama ca nu se prea cultiva pe meleagurile noastre...

     Si iaca ce vazui in supermarket: sparanghel! Zic: barbate, pregateste-te ca vin cu furaje proaspete. El cam stramba din nas. Am avut eu tot soiul de incercari culinare, dar de data asta nu prea il incanta ideea ... Numa' bine, ma apropii, studiez marfa, si iata ce-am vazut: un manunchi de vreo sapte supozitoare d-alea verzi, 10 lei snopul. Nu-i bai, chiar as fi luat, decat ca erau gata vestede, da' nu doar vestede, erau de-a dreptul flescaite si stafidite in taietura... Am renuntat pe moment la idee.

     Nu dam nume, dar ati vazut in ce hal de jeg si slin sunt carucioarele si cosurile de la supermarketuri? Cum naiba sa-mi pun cumparaturile in jegurile alea? Cah, bleah, ce mizerie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...