vineri, 2 august 2013

Farduri Oriflame

      Cu ceva timp in urma m-am laudat cu noi achizitii, culori pastelate pentru pleoape de la Oriflame. Le gasiti aici. In plus, am mai cumparat alte doua farduri, Pure Color Mono Eyeshadow, Champagne Pearl si Pink Shimmer, tot de la Oriflame. M-au incantat culorile, cantitatea, pretul... Din pacate textura lor nu ma multumeste deloc: aplicate pe pleoapa dau un aspect de piele imbatranita, ridata, deshidratata, orice rid, cat de fin, pare o crevasa. Le-am folosit si cu primer (cel de la Essence si cel de la Avon, care sunt diferite, primul fiind cremos,fluid, cel de-al doilea un fel de mousse), si fara, dar efectul a fost acelasi (minus rezistenta: fara primer ambele se aduna in pliul pleoapei si se estompeaza treptat in cazul meu). Am incercat sa le aplic cu bureti, cu pensula, cu degetele, dar aratau la fel.
     Am mai incercat si Avon, din gama Color Trend (am fost o gaita, mi-a placut teribil combinatia) un duo, Party Girl, care s-a comportat perfect; cu Miss Sporty, Rimmel (astea-s eternele mele favorite) nu am avut probleme... Culorile de la Oriflame sunt foarte frumoase, dar, din pacate [pentru mine], textura lor nu ma ajuta deloc. Nu cred ca mai incerc altele, pentru ca nu am cum sa le testez inainte de-a le cumpara.

5 comentarii:

  1. Mai, eu iti recomand de la oriflame ca farduri doar alea mici cu cate 3 culori, Smokey Eyes. Apar din cand in cand in catalog si sunt in 3 sau 4 combinatii: griuri, bejuri, violetzi si verzuri. Sunt cu totul diferite, excelente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie incercate in cazul asta. Daca nu gasesc ceva mai bun, le pandesc si p-astea [macar sa fie la reducere].

      Ștergere
    2. De obicei cand apar sunt la reducere. Am 2 bejuri, daca vrei de la mine unul. Are si o culoare gen sampanie, cum iti place tie. Daca vrei, imi faci ceva bun si ti-l dau!

      Ștergere
    3. Le termin p-astea de le-am cumparat si caut si eu. N-ajung niciodata in magazinele dedicate, dar de data asta am vazut niste standuri [flormar, essence, rimmel etc] pe langa casa, asa ca dau o raita p-acolo si incerc pe pielea mea (au tone de mostre). Ar fi cazul sa-mi schimb modul in care imi cumpar farduri (in principiu le vad, imi plac, plec cu ele si aproape intotdeauna sfarsesc prin a le arunca ori a le face cadou - paguboasa afacere). Saru' mana, da' nu ti-l iau (e imposibil sa nu-l consumi).

      Ștergere
  2. Asculta ici-sa la mine: fardurile flormar arata f bine in magazin, dar de fapt sunt prafoase, neaderente si nepigmentate chiar si peste o baza. Am luat din alea cica minerale, sunt pielea...puiului. bani aruncati, adevarat, nu multi, dar totusi. Poti sa le incerci pe mana dar ai sa vezi tu cand vii cu ele acasa...de la flormar, ia-ti glossuri, rujuri si oje. Posibil un iluminator. Fondurile de ten sunt naspa.

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...