duminică, 6 octombrie 2013

Ce-o sa fie, o sa fie

     Am atatea pe cap zilele astea, incat imi mai trebuie vreo doua capete sa pot duce... D-aia si dorm ca lemnu' cand pun bostanul pe perna. Dar aseara am aflat ca nu dorm chiar ca lemnul, cand patul de sub mine a inceput sa ma legene. Am apucat doar sa constat ca fuse cutremur, m-am dat huta cu patu', copilu' doarmea, nu s-a spart nimic, n-a picat nimic, barbatu' s-a trezit si el, ne-am spus ca o sa ne omoare televiziunile cu scenariile apocaliptice... si ne-am culcat la loc.
     Ma gandesc sa ma fac si eu clarvazatoare: exact asa cum am prezis azi-noapte (se poate chiar spune ca eram in transa), toate stirile urla "cutremur". Presupuneri, scenarii, Izvoarele...
 
     Cred ca stim cu totii ce urmari poate avea un cutremur, dar la fel de bine ar trebui sa stim ca un cutremur nu poate fi impiedicat nicicum, nu prea poate fi anticipat, si atunci, la ce buna panica? Nu ai unde sa fugi, nu trebuie sa fugi...
    De aici (scientia.ro - link) puteti afla lucruri interesante, pe care nimeni nu le spune la "stiri", pentru ca nu prezinta interes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...