luni, 7 octombrie 2013

Un om fara adapost...

     Va amintiti episodul in care Violeta duce galeata gunoi?
Blocul in care locuiesc de-o vreme este micut, cochet, curat, lume civilizata... Sa nu-mi fie prea dor de vechiu; apartament, am gasit si aici o haita de pisicute... Ghena este o camaruta mica, curata, gunoiul miroase a micsunele...

     Intr-o dimineata, cu punguta cu gunoi, intru in ghena. Cred ca eram inca adormita, dar m-am trezit brusc cand m-am impiedicat de-o mogaldeata. Ma uit pe jos, mogaldeata se ridica, baguie ceva si iese in goana pe langa mine. N-are rost sa spun ca m-am speriat de numa', mi-am amintit de toate filmele cu varcolaci, vampiri si alte fiinte prietenoase consumatoare de oameni...
     Acu', de cand a dat frigul, ghena blocului meu curat si cochet s-a transformat in adapostul unui boschetar, care seara de seara se cazeaza aci, scoate tomberoanele de gunoi in hol, isi aduce omu' perne, paturi, se face comod si se hodineste. Afar' de mine, care plec foarte devreme, nu l-a mai vazut nimeni, e ca si cum n-ar fi fost. Desigur, daca nu ar ramane in urma lui mirosul specific. Nu m-ar deranja prea tare daca as sti cine este, cum arata, ce hram poarta. Si m-ar deranja si mai putin daca l-am angaja pe post de portar ori la curatenie. O sa-l intreb, sa vedem ce parere are... dar presimt cam ar putea fi raspunsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...