marți, 8 octombrie 2013

Capitolul: da' eu pe ce lume [mai] traiesc?

     Am un job nou, aceeasi firma, alti colegi. Teoretic ar trebui sa fie si mai destepti.
Eu: Cutare n-are tidula in dosar, eu tre' sa-i lucrez dosarul, fara aia nu pot. Ce fac? [situatie absolut noua pentru mine, nu cunosc proceduri si alte protocoale, pentru ca nu le explica nimeni: daca-ti trece prin cap sa intrebi, e posibil chiar sa stie cineva, altfel... dai din colt in colt]

X: Dam un mail la ei.
Eu: Cu cine trebuie sa vorbesc, e graba mare...
X: Y e cu tidulele, dar e in concediu... Trebuie dat mail.
Eu: Pai... pot sa dau eu un mail la Cutare, am datele bla, bla, nu cred sa fie o problema.
X: Nu, nu da tu mail, pentru ca pe tine nu te cunoaste!

WTF??? Mailul e icsulina.icsulescu@firmacutare.ro, semnatura include nume, functie, firma, adresa, telefon. Tre' sa fiu prezentata oficial si in carne si oase tuturor angajatilor si colaboratorilor firmei in care lucrez?

Si, dupa acelasi model:
Eu: Am nevoie de o adeverinta pentru medicul de familie, cum procedez, cui cer?
X: La Mita Baston.
Y: Nu, nu la Mita, la Bubulina Bubulinescu!
X: Eu asa stiam...
Eu: Si totusi: cine stie care-i ala de se ocupa cu treaba asta?
Y: Pai Bubulina asta, ea se ocupa...
Eu: Da-mi si mie, te rog, adresa ei de mail...
Y: Ah, nu, nu trebuie sa-i dai tu mail... Z tine legatura cu asta.
Eu: Pai si daca Z nu e?
Y: Nu te cunoaste, o s-o rog eu sa iti dea.

WTF? Cre' ca mi se pun carcei la neuron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...