luni, 5 mai 2014

Alt tus...

     Nemulțumită de ce-am încercat până acum, sau, parțial mulțumită, am mai încercat un tuș. Nu țineam neapărat să-l cumpăr, mai ales că nu după tuș plecasem, dar am intrat într-un magazin Flormar după lacuri și-am observat machiajul impecabil al domnișoarei din staff. Mi-a plăcut atât de mult, încât am întrebat-o ce-a folosit. Și când spun machiaj impecabil... zic flawless. Ten perfect, blush, eyeshadow, de toate, dar fără a avea acel aspect de machiaj-mască, un pin up perfect și un ten neted, sănătos, fresh. În fine... Ea, amabilă, mi-a arătat ceea ce pe moment am considerat a fi interesant. Nu eram eu prea convinsă, însă, în cele din urmă l-am luat acas' la mine.
     Tușul acesta, Precious Curve Eyeliner, este lăudat pe site ca fiind "cel mai revoluționar din lume" (link către site),  însă, am văzut că mai există un produs cu același design (NYX Curve Liner - link către site).

     La prima vedere mi-a părut ciudățel, însă, atunci când l-am folosit, am decis că forma de "pistol" e de departe cea mai tare invenție în materie de... ergonomie. Mi-a fost foarte ușor, natural să-l folosesc. Altele poate se descurcă foarte bine cu penelul, unele cu stiloul, dar eu m-am împăcat foarte bine cu L-ul: un control foarte bun asupra ustensilei. Mă rog, eu mi-am simțit mâna mult mai sigură atunci când m-am pictat cu el,  l-am găsit foarte ușor de manevrat.
     Acu', am altă problemă: prin rezistent la transfer înțeleg că "nu se ia" la atingere, pe haine, nu se întinde, și, poate greșesc, dar așa înțeleg: este un produs mai rezistent/ persistent decât cele obișnuite, ori eu am avut surpriza să se întindă nițel la umezeală (lacrimi, apă).

     Ca și la cel de la Oriflame (Eyeliner Stylo), vârful aplicator este moale, flexibil, însă nu se scămoșează/ dezintegrează de la primele utilizări (îl folosesc deja de vreo lună, aproape zilnic), cel de la Avon (cu acelasi tip de aplicator) s-a desfăcut în lungul fibrelor începând din zona în care se flexa, iar  vârful s-a scămoșat ușor (ce-i drept, am folosit unul singur, dar ăsta a fost unul dintre motivele pentru care nu am mai cumpărat altul).
     Poate n-oi fi eu experimentată cu produsele de gen, dar atunci când îl folosesc peste fardul de pleoape, partea din aplicator care intră în contact cu fardul adună în pori... particule de fard, care fard formează o peliculă oarecum impermeabilă și nu mai permite transferul de tuș pe pleoapă (la fel și la Eyeliner Stylo). Nu știu cum aș putea să-l curăț fără să-l deteriorez. Tușul în sine este destul de pigmentat, opac, aspect mat atunci  când este aplicat peste fard, lucios când este aplicat pe piele, se zvântă rapid, permite aplicarea de straturi succesive. Aplicatorul chiar permite trasarea unor linii precise, curate. Sunt încântată de forma recipientului, de calitatea produsului, dar aș fi vrut să fie ceva mai rezistent. A fost aproximativ 35 (36,40) de lei, cu reducere (52 de lei preț întreg). Acu', nu știu dacă la prețul ăsta n-aș fi găsit un produs care, în plus, să fie... insolubil (ploaie, lacrimi), dar, pentru mine, forma recipientului/ aplicatorului face banii. Nu aș da, însă, 52 de lei...




4 comentarii:

  1. Chiar imi cautam un tus zilele astea, daca il gasesc la reducere il iau si eu...ultima mea achizitie de la Flormar a fost un spray autobronzant pentru picioare pe care nu am avut ocazia sa il folosesc din cauza vremii, am o parere destul de buna despre Flormar, mai ales ca sunt la al doilea creion dermatograf de la ei si e foarte bun, am mai incercat si ojele care la fel sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat de la magazinul din Cora Militari. Practic, singura mea problema cu el este ca eu "lacrimez" des, si mi-ar fi placut sa fie... marker permanent :)) altfel nu am ce-i reprosa. Forma recipientului mi se pare cea mai buna inventie, pentru ca permite o pozitie favorabila a mainii. Mie imi place/ Nu stiu daca as da 52 de lei pe el, dar daca ar ramane la aia 35, l-as mai lua.

      Ștergere
  2. Mda, eu nu le suport pe alea care crapa, mai ales ca imi dau zilnic cu tus e aiurea sa il verific mereu in oglinda daca a crapat sau nu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da: hate, hate & hate! Asta nu crapa, mie mi s-a topit putin, dar inca sunt incantata. Sa vedem pe masura ce se "invecheste" ce se schimba la el...

      Ștergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...