joi, 29 mai 2014

Apidermin - șampon

      Și dacă tot am povestit eu chestii despre șampoane, și cât de multe variante erau în vremuri nu [prea] demult apuse, ajung și la zilele noastre... Este șampoane... căcălau. D-aia am dat eu iama în DM, că era isterie cu DM-ul, cu Balea, era plină blogosfera de reviewuri la minunile nemțești, lăuda toată lumea taraba aia de ziceai că-i gratis marfa. Tot așa mi-am zis și eu, că dacă e nemțesc, clar e bun (asta poate pentru că pe vremuri când puneam gheara pe un Fa, Bac ori alt produs mai de soi, întâi mă uităm bine la el, îl întorceam pe toate părțile și așteptam sfârșitul lumii să încep să folosesc produsul ăla, atât era de rar).

      Când s-a deschis un magazin d-ăsta la doi pași de mine, m-am abonat acolo și-am cumpărat un sfert din stocul de șampoane. Pentru păr[ul de pe cap], nu pentru covoare (s-au inventat și d-astea). Aveau ăia atâtea soiuri, încât nu m-am lăsat până nu am încercat juma' din ofertă. Bineînțeles că n-am fost 100% mulțumită de vreunul, dar, ca tot omu' convins că n-are ce să meargă prost, trebuie doar să perseverezi, am... perseverat. Până când am reușit să-mi dau ph-ul, fengșuiul și ce dracu' am mai dat eu peste cap, și după ce că aveam trei fire de păr pe scalp, le-am zăpăcit și p-alea, mi-am zgândărit și alergiile și m-am umplut și de mătreață, și de mâncărimi. Alți bani, altă distracție, fuga la doctor... Noroc că ăla chiar e mai dăștept decât mine, numa' că nu mi-a zis că-s proastă, mi-a zis doar "gaiță". Putea să-mi zică și găină, că nu mă supăram de data asta: exact așa am făcut când m-am văzut în prăvălia ălora, eram ca găina în grămada de... de.
      Și acu' o să laud minunea care m-a scăpat de rușine și m-a ajutat să-mi păstrez și părul pe cap, mai ales că nu prea mă împăcasem cu ideea că tre' să-mi scurtez pletele: am dat peste șamponul cu lăptișor de matcă...
Sursa: http://magazin.complex-apicol.ro/
      La primul contact... nu prea mi-a plăcut. Nu îmi place nici acum mirosul, dar dacă văzui că-mi face bine, mă abonez la ăsta și altu' nici că mai cumpăr chit că-l laudă... oricine. Sunt tentată să mai adaug produse pentru îngrijirea/ întreținerea părului de la același producător, însă... răbdare.
 
 Găsesc șamponul ăsta destul de fluid, mirosul v-am spus că nu-mi place, dar beneficiile mă fac să mă opresc la el: părul curat, mătăsos, am scăpat de prurit, mătreață, părul lucește de la soare te poți uita, da' la pleata mea, ba. Să nu uit: e și ieftin, în jur de 12 lei (nu-s plătita să fac reclama, nu-i publicitate mascată).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...