vineri, 10 decembrie 2010

Premiul de la Ema

Intai vreau sa-i multumesc Emei pentru premiu, un lac pentru unghii OPI - From A To Z-urich, la concursul "De ce ne plac blogurile de beauty" de pe blogul ei.
Pana acum nu am incercat niciodata OPI.
 Abia asteptam sa-l probez pe unghii, insa abia acum am avut timp sa ma rasfat si… m-am rasfatat. Am aplicat intai un lac protector Farmec si doua straturi de lac OPI. Mi-a placut in mod deosebit pensula mai lata a lacului de la OPI, care mi-a permis sa imbrac aproape toata unghia dintr-o singura “tusa”. Era suficient si un singur strat, insa mi-am cam pierdut indemanarea si atunci, pentru a acoperi si zonele ramase neatinse, am aplicat cel de-al doilea strat. Lacul se intinde uniform, se usuca foarte repede astfel incat am putut aplica foarte usor si un strat de lac protector. Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt foarte incantata.


3 comentarii:

  1. Opi sunt niste oje nemaipomenit de bune si de rezistente.Felicitari pentru premiu si pentru culoarea ojei.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte misto culoarea!Si eu mi-o doresc:)
    Felicitari pentru premiu!:)

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...