vineri, 13 mai 2011

Reviste ieftine cu cadouri tentante

      Cu “Click sănătate”, 2,50 lei,  am primit un creion dermatograf Giordani Gold Eye Pencil, nuanţa Emerald (preţ pe siteul Oriflame 27 lei), o mini cremă Diamond Cellular Anti-Ageing Cream (cu altă revistă “Click sănătate”). Am luat şi “Click pentru femei”, 4,99 lei,  care a venit cu un lac pentru unghii Voyage Voyage, nuanţa Fiery Coral (preţ pe site 20 lei). 
    Despre cremă nu pot spune mare lucru, pentru că abia ce-am aplicat-o de două ori. Cantitativ, la o aplicare mi-a fost de ajuns cât am luat pe buricul degetului de două ori, s-a intins foarte bine. Am observant doar că nu lasă tenul unsuros, lucios, pătrunde în piele repejor, are un parfum foarte discret. Pentru mine ar fi o cremă de zi foarte bună dacă nu ar avea pigmenţii aceia strălucitori care se văd de la o poştă de parcă aş fi aplicat un glitter (nu prea folosesc fon de ten, deşi probabil că ar fi o bună bază pentru machiaj din ce-am văzut eu la ea). Să vedem cum rezistă afară, la temperaturi mai ridicate, soare (despre FPS n-am văzut să zică ceva) , lumină şi ce miracole ar putea să facă astfel încât să mă încânte pe loc, dar cum este anti-îmbătrânire, cam greu să pot spune ceva pe loc, aşa că nu cred că aş cumpăra-o vreodată la preţ întreg (poate cu alte venituri m-aş îndura, dar sunt alternative mult mai accesibile).   
     Minicrema are 5 ml, surata ei din catalog are 50 ml, şi pe site-ul Oriflame este la preţ redus, 64,99 lei, de la 105 lei. Chilipir cu revista: am luat 5 ml la 2,5 lei când la o socoteală simplă, 5 ml costă 10,5 lei (6,49 redus). Oau!
     
     Creionul îmi place (cremos, rezistent, culoarea intensă, chiar poate fi “controlată” intensitatea culorii cu bureţelul ăla din coada creionului), lacul pentru unghii îmi place (în două straturi arată bine culoarea, parcă e puţin străvezie: se ghiceşte prin ea partea liberă a unghiei, patul şi rădăcina, nici cu al III-lea strat nu s-a rezolvat, dar merge, măcar culoarea e ca-n sticlă,  se aplică uşor, uniform, se usucă repejor, luciu fără top-coat sticlos, pensula e din aceea mai lată, una peste alta, pentru o ojă care expiră în două luni e ok, nu-mi pare rău la cinci lei, dar parcă nu aş da 20 de lei pe ea), însă atenţie la termenele de valabilitate ale "cadourilor": sunt foarte, foarte scurte! La dermatograf 09.2011, crema 08.2011, iar lacul pentru unghii 07.2011… 
     Cu “Look”, 6.90 lei, am “primit” un balsam pentru buze Himalaya Herbals cu ulei de germeni de grâu şi ulei din seminţe de morcovi, preţ aproximativ 8,5 lei. Am apucat să-l testez şi îmi place: parfum discret (mie îmi aminteşte de gumele de mestecat “ţigaretă” -irelevant pentru cele foarte tinere, dar asta-mi vine mie în minte- dar cum mă chinuie o alergie, e posibil să nu identific corect miresmele), se pierde odată ce a fost aplicat pe buze, dpdv al consistenţei, este vâscos, însă nu gras, seamănă cu unguentele cu glicerină şi lanolină, dar aplicat pe buze se încălzeşte şi devine fluid. La prima vedere catifelează, hidratează, iar catifelarea se menţine. Îmi place că nu se simte deloc că ai purta ceva pe buze, pătrunde imediat în piele, nu se transferă pe pahare şi nu ajunge în gură, nu are gust. Să vedem ce ştie să facă în timp… şi la soare.

2 comentarii:

  1. am sunat-o pe mami sa-mi ia si mie reviste daca gaseste. eventual cu creion de ochi si balsam de buze.
    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru' mana! Sper sa le gaseasca si sa te bucuri si tu de ele!

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...