miercuri, 13 iulie 2011

Titlu: "Ce fund bombat are Claudette! E mai tare decat Pippa?"

Sursa: Libertatea
    
     Titlu mare şi lat în Libertatea: se laudă fundul bombat al Claudettei, fostă Claudia de la Sexxy si Exotic. Parcă… nu mai ştiu sigur cu atâtea botezuri.

     Zău că nu ştiu unde-or vedea ăştia fund bombat la fata asta, pentru că eu am văzut un fund la fel de plat ca o tigaie pentru clătite… şi m-am lămurit: chiloţii cu cur cu tot!
     
     M-am liniştit, gata: nu am eu orbul găinilor, nici ea n-are cur.

Un comentariu:

  1. Nu stiam ca acum e Claudette :)). Oricum ea oricat de mult ar slabi are bustul ala imens si da senzatia ca nu e slaba. Cat priveste fundul...ce sa scrie si ei despre ea....:))

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...