duminică, 2 decembrie 2012

Ma calca pe nervi in trafic (2)

      Vineri - cursa cu taxiul, ruta mea obisnuita, acelasi punct de plecare, acelasi punct de sosire, 18,38 lei/ cursa, tarif 1,39 lei/ km. M-am uitat doar sa aiba fixata pe usa placuta aia cu licenta, nu am retinut ce firma era. Sa mai spun doar ca de la Apaca pana la Afi Palace Cotroceni ma taxase deja cu 8 lei, in conditiile in care n-am prins semafor, n-a stationat in trafic, a mers intins...

      Azi - cursa cu taxiul, ruta mea obisnuita, idem vineri, 14,30 lei/ cursa, tarif 1,39 lei/km, am luat un Cobalcescu. Am scos 20 de lei, omul a vrut sa-mi dea restul.
     La ala de vineri pregatisem tot 20 de lei, dar nici macar nu a schitat gestul ca ar intentiona sa-mi dea un rest, asa ca i-am cerut 10 lei inapoi si i-am dat 8,50 si putin imi pasa ce impresie i-am lasat. Atat scrie pe bon ca face cursa, atat platesc, nu scrie nicaieri ca tre' sa las ceva in plus, si nici nu vreau!
     Nu tin neaparat sa laud Cobalcescu, dar in trecut am solicitat taxi pentru Militari - Drumul Taberei, cursa facea 8 lei, 8 lei mi-a cerut, am luat taxi si din statie de taximetre si nu am avut niciodata probleme cu Cobalcescu, nu s-a intamplat sa ma refuze pentru ca e cursa prea scurta si nu merita efortul.

     Pe scurt, mie sa-mi fie invatare de minte, iau taxi numai la comanda, nu mai iau de pe strada, iar daca mi se pare ca a "ciupit" si el ceva, alta data ocolesc firma si deschid gura pe loc, nu ma plang ulterior, iar daca nu scoate bon, cer eu!

     In trecut s-a mai discutat problema bacsisului pe n bloguri. Va lansez si eu intrebarea: de ce [sa] lasi bacsis pentru un serviciu?

Un comentariu:

  1. Eu nu las bacsis taximetristilor pt ca nu am de ce. Ii las coafezei pt ca ma duc la ea de 2 ani si imi suporta figurile si pretentiile si ma tunde ca in pozele pe care i le arat. Merg pe principiul ca daca ma mai intorc la cel care imi presteaza serviciul e ok sa ii las ceva, pentru tratament preferential. Daca nu ma rasfata desi ii las bacsis,nu ii mai las. In restaurante las exclusiv daca serviciul merita. Mai da-i incolo si p-astia...

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...