sâmbătă, 8 decembrie 2012

Trist?

     Toata lumea vorbeste numa' despre Craciun, cadouri, brazi, globuri... Eu nu. Nu azi.
     De curand, un unchi al meu, batran si bolnav, s-a hotarat sa-si puna mainile pe piept si sa plece la cele sfinte, si fix asa a facut. Cu alta ocazie va povesteam ce soarta au pomenile: ce-i bun merge la ghiozdan, ce-i in plus, ori nu foarte imbietor, merge la gunoi. Acu', unchiul asta al meu, a sucombat in post, asa ca toata mancarea fu de post [nu stiu ce parere o fi avut unchiul, el nu prea era amator de balarii, da' asta-i acum]. Pe cuvant ca n-a fost picior de pomanagiu nici in cimitir, nici la poarta, nici in biserica! N-am mai vazut asa ceva pana acum. N-am avut cui imparti ce-am pregatit, asa ca am dat la intamplare angajatilor din cimitir. Nici ei nu pareau incantati, dar au primit. Daca e sa zic ceva de "taxele" neoficiale, zic doar ca popa a primit 400 de lei, groparii 700 de lei, ceea ce se cheama "apa" [adica persoana care plimba o galeata plina cu apa - nu stiu in ce scop, dar promit sa ma interesez], a primit 150 de lei si a ramas si cu galeata, aia de tamaiaza mormantul pana la 40 de zile (cred, nici treaba asta n-o cunosc), a primit 150 de lei (atat se da, si aici tre' sa mentionez ca groparu' sef de echipa ne-a furnizat toate aceste detalii), la clopot (asta-i limbajul... de cimitir, inseamna ala care trage de funie in nu stiu ce momente ale slujbei), a primit 100 de lei. Daca-mi mai amintesc alte "taxe" d-astea, mai scriu, dar asta-i tot ce mi-a venit in minte pe moment. Cam scump modelul asta crestin... Asta ca tot vorbeam zilele trecute de bacsisuri. Cre' ca singurii corecti in povestea asta au fost doar aia de la servicii funerare, care n-au cerut nimic in plus, si nici nu au primit "atentii".
Ma intreb daca la cimitir se fac discounturi pentru fidelizarea clientilor...

2 comentarii:

  1. Inseamna ca in ziua de azi nu ne mai permitem nici sa murim :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, cred ca mai tare sufera cei in ograda carora zace pisica :-) Pisicii oricum cred ca nu-i mai pasa, o lasa rece problema :-))

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...