miercuri, 12 decembrie 2012

Iar, na, iarna!

     Ete ca s-a hotarat iarna sa dea cu fulgi de zapada peste noi. Nu-mi place mie frigul deloc, si, la fel de mult imi place canicula, dar bag de seama ca nu tine vremea seama de preferintele mele, asa ca nu mai fac mutre... Ma plang ocazional, dar mai mult in sinea mea, pentru ca nu-mi plac nici astia de sufera si nu rateaza ocazia sa suduiasca toata vara caldura si cer racoare, si cand dau de racoare, vor iar la cuptor. Sucita lume, sucita vreme... Ce-i drept, nu-mi place deloc gheata, dar ma antrenez intens la sportul care se cheama "nu vreau sa-mi rup noada"... Si apoi, iarna la 20 de grade Celsius, si in plus cu zapada, inca nu s-a inventat. Nici n-ar avea vreun chichirez, ca nu vad care ar mai fi rostul unei cani cu vin fiert...

      Astia la meteo ne tot amenintau ca ninge, ca face, ca drege, ca ger... Tot asteptam de vreo saptamana, cu   manusi, cu fular, cu bocanci... Dupa vreo doua zile de purtat echipament pentru conditii meteo deosebit de nefavorabile, am renuntat: greu sa te misti cand umbli cu sapte cojoace, la concurenta cu Baba Dochia.     
      Ma si bucuram ca au gresit aia prognoza [iar], si taman cand ma bucuram mai bine, m-a surprins si pe mine iarna purtand haine de toamna tarzie. Nu iarna le purta, eu le purtam... Eu nu prea pot spune despre mine ca-s pesimista, gasesc eu un folos in toate, asa ca asteptam cu deosebit interes blocarea cailor de acces catre locul meu de munca. Ce sa vezi, ete ca pe partea aia de oras nu i-a surprins, au bagat pluguri. Pot sa spun ca mi-am dorit sa ninga si mai mult, macar juma' de metru de zapada sa se fi depus. Ma si vedeam trimisa acasa, infruntand nametii, apoi o minivacanta de sarbatori, si as fi facut-o bucuroasa chit ca apoi storceam sosete, stranutam vreo doua zile si alte trei inghiteam hapuri, dar ntz... Asa ca iata-ma profund nemultumita de eficienta unora. Cum se poate ca tot orasul sa fie bramburit de trei fire de zapada [semafoare nefunctionale, ambuteiaje, derapaje, accidente usoare, RATB intarzie (asta nu-i o noutate), mocirla, zloata, viscol], iar astia de la mine sa faca nota discordanta, in loc sa fie surprinsi, pun mana si strica frumosul strat de omat... si impreuna cu el si socotelile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...