luni, 25 martie 2013

Duamne de poveste (6)

     Revenim la povesti cu duamne de basm. Nu-i frumos, da'i sanatos, si daca nu la mine pe blog, unde naiba sa mai am loc sa ma vaicaresc? Din ciclul "fericiti cei saraci cu duhul", am aflat de la o colega puternic infestata de filoxera trendului eco-bio care-i singurul tip de carne de pe piata care poate fi consumata fara restrictii nefiind afectata de injectarea cu diverse substante care de care mai dubioase, periculoase, inutile bla bla [bagati aici toate teoriile constipatiei despre care ati auzit/ citit vreodata: colega mea chiar le stie pe toate]: carnea de curcan!

     Zic: bine, dar... de ce? [Adica cum de-a ajuns la concluzia ca-i cea mai "curata" lighioana comestibila]. A venit si raspunsul care m-a bulversat total: cica nu-i inginerit genetic si nici nu-i hormonizat. Am tacut pret de cateva secunde, cat am rumegat "informatia", dupa care mi-am revenit si-am continuat tirul intrebarilor (prefacandu-ma uimita si totodata mega-incantata de faptul ca mi-a impartasit tocmai mie asemenea informatie pretioasa), dupa care am lansat intrebarea: de ce? Avea raspunsul pe teava: pentru ca este o pasare mare... OMFG, in fata unei asemenea logici nu mai am comentarii! Acu', in ignoranta mea, ma intreb, oare curcanu' can' iese din ou, iese deja la 5 kile bucata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...