duminică, 6 aprilie 2014

Jungla și zânuțele din povești

 N-am fost niciodată în junglă, dar, din fericire, și să nu mor și io chiar proastă, există internet, poze... mi-am cam făcut o idee despre cum ar putea arăta the real junglă și sunt sigură că atunci când o să-mi permit o vacanță exotică n-o să-mi cumpăr un bilet într-acolo din motive lesne de înțeles... mai ales că instinctul meu de conservare învinge curiozitatea, setea de cunoaștere și spiritul de aventură.

 
 Deci, mi-am văzut flora stomacală, intestinală, whatever, scuturându-și diverse părți alte anatomiei de bucurie că a primit nu știu ce bacterie benefică [florei] sub formă de pulbere - fairy dust (!) [puteam sa zic "prafuri"]. No way! Deci, m-am uitat până la capăt, după care am dat fuguța la calculator și m-am mai uitat de vreo două ori pentru că nu mă lămuream ce-mi inspiră exact reclama cu pricina... Până la urmă, jungla seamănă mai repede a peisaj din Hobbitul, da' n-are a face, io tot la junglă rămân.
 
 Concluzia? Îmi inspiră o indigestie nasoală cu balonare (cum dansau zânuțele alea, tot așa îmi simțeam și eu stomacul săltându-mi-se nu tocmai grațios în gât), flatulatie, greață... frison.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...