luni, 16 iunie 2014

Help!

     Tulejurs, din obișnuință, când ajung acasă - nici eu nu știu de ce - cotrobăi în scorbura de tablă după surprize. Altele decât facturi nu am, dar tot cotrobăi bucurându-mă și de factura altuia rătăcită prin cutiuța mea... Oh, ce surpriză, a încurcat poștărița cutiile, să merg s-o înturnez destinatarului de drept, sigur o crede pierdută, și uite-așa mai schimbăm două vorbe, risipim niște minute și intrăm în prelungiri cu o cafea...

     Acu' problema-i alta: fiu-meu e trist pentru că el nu primește nimic. Și acu' eu aș spune că nu prea-i timpul să-l întrebe Moș Crăciun de sănătate, Iepurasu' e plecat deja cu alte treburi - umblă creanga prin crâng, cre' că după iepuroaice, da' nici asta n-ar trebui să știe fiu-meu, sau nu chiar acum - dacă-i scrie Spider Man, s-ar putea să fie atât de entuziasmat încât să țină minte episodul de-o să se spovedească în prima zi de grupa una minus una la toți colegii, și tare mi-e c-o să se uite alelalte odoare la el ca la ozeneu, dacă-i scrie Lightning Mcqueen o să mi-o reteze el sigur că-i mașină și n-are cu ce să scrie, poate doar să dea flashuri în morse, că de semnale cu fum de la țeava de eșapament nici nu se pune problema: am ajuns la euro xxx și nu se poate, iar fiu-meu nu știe d-astea că n-a citit încă epopeea lui Winnetou... și nici că i-aș recomanda, pen' că eu n-am avut ce face și dup-aia m-am luptat vitejește și din răsputeri să isprăvesc cartea aia chit că nu mai aveam nici chef, nu mă mai interesa, da' am zis să nu o las neisprăvita.
     Deci, cine-i să-i scrie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...