joi, 19 februarie 2015

Sa nu ies din casa...

     Așa ar trebui să fac astăzi: să rămân dracului în casă, să deconectez telefonul, soneria... Nu am bâzdâci, nu am bâzdâci, nu am bâzdâci...
     1. Dis de dimineață hai cu odrasla... la doctor (cu programare) pentru un exudat faringian + consultație. Dimineață, la opt trecute fix, eram în clinică. Doamna doctor începe programul de la ora nouă, recoltările se fac până în 9 din motive de nemâncat, nebăut, alea... Jur că nu mai calc pe la asta... ce să facem, să stăm, să plecăm? Hai să stăm, măcar lipim dosurile de scaune și nu ne bate vântul p-afară... Cea mai proastă gândire! A apărut d-na doftor pe la nouă și douăzeci, iar când a a apărut a mai stat vreo 20 de minute să pregătească ce-o avea ea de pregătit, după care a început să strige pacienții. Și-a început cu alții... care, sigur, sosiseră mult după noi. Moment în care am recitit a suta oară afișul de pe ușă, poate sunt chiar bătută-n cap, după care am mers la asistentă s-o întreb când crede că ne vine și nouă rândul. Afișul zicea că se ține seama de numerele de pe tricou (ordinea sosirii), și că ora la care ești programat este relativă deoarece pacienți și patologii. Și cum asistenta mi-a zis că "te cheamă doamna doctor atunci când îți vine rândul", fiind ceasul deja 09:40 i-am spus la revedere și am dat să plec. Aia cică de ce plec, păi... plecăm pentru că cred că am stat destul din prostia mea. Cică "păi dacă tot ai stat atât, mai stai puțin că te cheamă" Și repet întrebarea "când". Și tăcerea este un răspuns, așa că am plecat acas' și m-am programat cu copilul la o clinică privată, îmi bag picioarele în cabinetu' lu' doamna doctor care dacă tot întârzie, ar putea măcar să-și anunțe asistenta să le spună retardaților de la ușă să plece dracului în treburile lor, căci prețioasa d-nă doctor are alte treburi... Și uite că am devenit și eu foarte sensibilă: putea să spună "ați stat" sau "mai stați" pentru simplul motiv că eram două persoane...
     2. Pe drumul spre casă întru într-un magazin pentru niște târguieli, apoi într-un supermarket. Când să intru în supermarket, începe să piuie senzorul, vine paza lângă mine (spectacolul aferent), îmi dau seama ce piuie, scot produsul, bonul, și-mi zice că trebuie sigilat la intrare. Ok, mă întorc să-l sigileze, dar înainte rog pândarul să mă lase să-i scot senzorul să nu se repete povestea și la ieșire. La care ăla îmi zice "eh, mai piuie o dată și apoi îl luați acasă". Wtf? Insist, îl scoate, și cică "da' de ce?" Așa vreau!
     3. La farmacie, intru să cumpăr niște medicamente. Aștept cuminte să-mi vină rândul, când îmi vine, o doamnă intră vijelios în farmacie și mă roagă să-i permit să cumpere înaintea mea pentru că are o urgență, nu așteaptă răspuns și pune banii pe masă, cere filtre pentru țigări, apoi explică: și-a parcat mașina aiurea și îi este frică să nu i-o ridice, numai luna trecută a lăsat juma' de salariu la "hingheri". I-am spus că parcarea e goală și este 5 metri mai la stânga... Bineînțeles că s-a uitat urât la mine...

2 comentarii:

  1. Intr-adevar...nefasta zi...Eu am abonament oferit de angajator la o clinica privata si exceptand mediul mai curat problemele sunt cam aceleasi. Mi-au facut alte analize decat cele cerute de doctor, pe care m-au pus sa le si platesc pentru ca nu erau incluse in abonament, fetele de la call center dau informatii eronate, zic ca fac analize in regim de urgenta dar rezultatul vine tot dupa cateva zile..etc..:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot asa am si eu, insa ma incanta faptul ca nu astept la usa. Am ajuns sa ma bucur si pentru atat. Si la astia (probabil aceeasi de la tine), se intampla acelasi lucru, cu informatii eronate, insa dupa ce-am patit-o de vreo doua ori, am cerut de la HR o lista de analize/ investigatii si preturi, iar cand astia ma pun sa platesc ceva ce stiu ca-n lista e gratuit, scot si eu lista si-i rog sa mai verifice, mai ales ca vor sa platesti inainte de recoltare...

      Ștergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...