luni, 6 martie 2017

A venit primavara

    Știu asta pentru că am înlocuit bocancii cu teniși și șuba cu o jachetă subțire. Singura pe care am găsit-o și pe care o urăsc cu pasiune pentru că nu are buzunare, dar iubesc tenișii...

 *
     Azi m-a pocnit inspirația în moalele capului și-am zis că-i cazul să trec la vestimentația lejeră, de primăvară. balerini, sacou, chestii... Sigur, dacă nu ignoram prognoza meteo și călătoream cu mașina personală, poate era o treabă (oricum nu-i cazul, nici mașină, nici permis), dar călătorind cu RATB-ul iar "biroul" fiind într-un parc industrial din mijlocul câmpului, n-a fost o idee chiar strălucită, chestiune care mă poartă către alte subiecte... Cum ar fi, când îl vezi pe unu' (sau pe una, persoanele aci de față sunt excluse) că și-a schimbat culoarea de la alb la alb-vinețiu, cum dracu' să-ți dea prin cap să-l întrebi dacă îi este frig? Sigur că-mi era, și la fel de sigur că n-aș răspuns în ruptul capului că mi-e frig, ceea ce am și făcut. Ce rost avea să zic că mi-e frig dacă nu avea nimeni o plapumă, o blană de cocomârlă, o pufoaică de dat de pomană în clipa aia...  Nu știu dacă m-a crezut cineva, dar nu-mi clănțăneau dinții atunci când am zis... Și pentru că n-a fost chiar atât de rău, o să fac la fel și mâine. O să-mi schimb doar geanta și o să-mi iau și umbrelă.
*
     Aș mai adăuga la cele de mai sus și faptul că nu știu cum naiba am luat o pietricică la bord, am mers și vreo doi kilometri în compania unei duamne de soi care ținea morțiș să-mi împărtășească nu știu ce idei mărețe care m-ar fi interesat, însă piatra din opincă mă interesa mai mult, mai ales când se deplasa spre o potențială ieșire, însă, din nefericire, a considerat că-i mai primitor pantoful meu decât suratele dumisale de pe drum, așa că ne-am șicanat reciproc până la mine acasă, când am constatat că mersul ăsta grațios și lady-like mi-a provocat o rană destul de urâtă, iar eu detest din tot sufletul semnele de pe picioare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...