miercuri, 22 iunie 2022

Apa calda. N-am

    Cum e apa caldă? În niciun caz rece, însă e pe bani. La fel și apa rece, tot pe bani,  decât că e mai ieftină.

    După ce-am trecut prin starea de urgență din 2020 fără apă caldă și închisă-n casă, am constatat că un geam deschis nu combate transpirația, nu ține loc de igienă personală. Știam deja, dar nimic nu combate o ipoteză mai eficient decât o demonstrație, așa că din lipsă de fonduri și interdicție la centrală de apartament am mers pe varianta safe cu boiler. Nu mi se pare safe, nu dezvolt, nvm. Cică să avem un backup. 

    Deci, boiler. 

    Deci, într-o lună n-am avut apă caldă vreo 7 zile adunate, am trecut pe boiler. Apa caldă pe electric costă aproape cât întreținerea pe-o lună. Calendaristică. De vară. Nu știu cât ar costa apa caldă pe Lună/lună, că p'aci o plătesc și n-o primesc, o fi de la gravitație.

    "Războiul rece" dintre partide nu ne lasă reci pe noi nici iarna, când vrem căldură, da' n-avem, nici vara când avem căldură, da' nu vrem. Fierți suntem tot timpul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...